Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 oktober 2009, 00:30
Brig Brig is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 1
Brig is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie medisch secretaresse

Naam
Adres
pc woonplaats
Telefoonnr.

Dermatologisch Centrum
Ter attentie van xxx de Bruin
adres
pc woonplaats


Plaats, 28 oktober 2009

Betreft: sollicitatie medisch secretaresse


Geachte mevrouw De Bruin, heer Drs. Sneep en heer Dr. van Vier,

Uw advertentie in de xxx van 22 oktober jl. trok mijn aandacht. Het afgelopen jaar ben ik een aantal keren als patiënt van Drs. Sneep in uw praktijk geweest en heb mij toen voorgesteld hoe het zou zijn om bij u te werken.

Zelf heb ik een ruime ervaring als administratief medewerkster/secretaresse en besloot na de geboorte van mijn kinderen een opleiding tot pedicure te volgen om thuis te kunnen werken. Het medische heeft altijd mijn belangstelling gehad en het examen van de onderdelen anatomie, fysiologie en pathologie van de pedicure-opleiding heb ik met uitstekende cijfers gehaald.

Natuurlijk ben je met het behalen van een pedicure diploma nog geen medisch secretaresse. Maar met mijn eigen praktijk, die inmiddels 6 jaar draait, behoor ik ook de administratie op orde te hebben, maak ik afspraken met cliënten, weet hoe het is hygiënisch te werken, hou mijn voorraad materialen op peil en zorg dat mijn cliënten zich op hun gemak voelen.
Taken die ook in uw praktijk goed van pas komen.

Inmiddels zijn mijn kinderen op middelbare-school-leeftijd en kan ik mijn werkzaamheden weer buiten de deur gaan zoeken. De functie medisch secretaresse lijkt mij een perfecte combinatie van mijn interesses en kennis. De opleiding ben ik voornemens te gaan volgen in de avonduren.

Met deze brief hoop ik uw belangstelling te hebben gewekt. Uiteraard ben ik graag bereid mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.
Ter informatie ontvangt u mijn curriculum Vitae. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groeten,



Naam


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren