Los bericht bekijken
  #2  
Oud 16 december 2015, 20:14
irissonja irissonja is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 december 2015
Berichten: 2
irissonja is on a distinguished road
Lightbulb Je brief

Je brief ziet er goed uit. Op het gebied van spelling: probeer niet te veel komma's te gebruiken; dit zorgt ervoor dat de brief minder vlot doorleest en neigt naar langdradigheid. Aan de andere kant is het niet mooi om zinnen te beginnen met 'maar'. Hier kun je dus beter wel een komma gebruiken. Zie onderstaand stukje tekst.
Kijk verder uit met woorden als 'uiteraard', dit gebruik je meerdere keren. Ik zou een synoniem verzinnen om herhaling te voorkomen. Wat kleine dingetjes: 'projectmanager' en 'tendermanager' ipv 'project manager' en 'tender manager'; 'uw kant' ipv 'u kant'; 'U kunt van mij iemand verwachten die...' is niet mooi, ik zou dit veranderen in 'Ik acht mijzelf een... persoon' of 'U kunt van mij motivatie, .... verwachten'.

Over de inhoud: je vertelt erg gedetailleerd over je vorige baan. Vraag jezelf af of dat nodig is. Ik zou het zelf omzetten naar wat je kwaliteiten zijn; dus niet 'ik assisteer meerdere projectmanagers', maar 'mijn kwaliteiten omvatten het assisteren van projectmanagers' oid. Denk verder aan witregels tussen je alinea's.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes gewenst.

Ik heb zowel een HBO opleiding aan de Hogeschool Zuydals een universitaire opleiding aan de Technische Universtiteit Eindhoven genoten. Hierdoor beschik ik over een uitstekende theoretische basis van een prachtig vak. Uiteraard heb ik de afgelopen jaren ook de nodige ervaring in de praktijk opgedaan en hierdoor ben ik in rap tempo ontwikkeld tot volwaardig constructeur.
Met citaat reageren