Los bericht bekijken
  #4  
Oud 27 mei 2006, 21:07
bia bia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Berichten: 3
bia is on a distinguished road
Standaard Re: nieuwe poging open sollicitatiebrief

bedankt voor jullie tips

hier staat de sollicitatiebrief naar verbeteringen nog een keer

Betreft: open sollicitatie

Geachte heer of mevrouw,

Binnenkort ga ik de opleiding tot Onderwijsassistent afronden. Omdat ik graag zou willen werken in deze functie binnen het primair onderwijs stuur ik u mijn open sollicitatie.

Na het bekijken van uw website en schoolgids ben ik erg enthousiast geworden over de faciliteiten en het aanbod van uw school.
Ook uw onderwijsmethodiek spreekt mij zeer aan. Er wordt veel waarde gehecht aan
persoonlijke aandacht voor de kinderen, een visie die ook mijn belangstelling heeft.
Verder hecht ik veel belang aan een open klas- en schoolsfeer, waarin leerkrachten en leerlingen zichzelf kunnen zijn.


Ik heb op drie verschillende basisscholen in de groepen 1 t/m 4 stage gelopen.
Tijdens deze stages in het basisonderwijs heb ik ruime ervaring opgedaan, om nu goed te kunnen werken als onderwijsassistent in de groepen 1 t/m 4.
In de praktijk heb ik uiteenlopende soorten leerlingen begeleid, zowel groepsgewijs als individueel. Mijn bijzonder interesse gaat uit naar zorgleerlingen, omdat ik het belangrijk vind dat deze kinderen extra begeleiding krijgen zodat ze ook goed kunnen functioneren in het gewone onderwijs.

Graag kom ik mijn sollicitatie toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

handtekening

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren