Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 maart 2007, 15:17
Tugba2 Tugba2 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 maart 2007
Berichten: 4
Tugba2 is on a distinguished road
Exclamation Opnieuw S.O.S met voorbeeld sollicitatiebrief

kunnen jullie me nu helpen alstublieft????




Geachte heer/mevrouw,

Kent u de uitspraak ‘Wie niet waagt, wie niet wint?’ Dat dacht ik toen ik begon aan deze brief. Niet bepaald de juiste insteek voor een sollicitatiebrief zult u denken. Daarin moet ik u in eerste instantie ook zeker gelijk geven. Dat zal ik nu dus eerst maar even uitleggen.

Laatst was ik aan het winkelen in eijerkamp,in Zutphen. Ik liep mij weer zoals altijd te verlekkeren aan al de mooie meubelen die er tentoongespreid staan. Eenmaal thuis zat ik nog even na te genieten op de website, www.eijerkamp.nl. Daarbij viel mijn oog op de button ‘vacatures’. Wat blijkt: altijd de mogelijkheid tot het sturen van een open sollicitatie.
Aangezien jullie bedrijf beschouwd wordt als een pioneer in de ontwikkeling van nieuwe technologieën, zie ik deze kans als een belangrijke stap voorwaarts in mijn carričre. Ik kijk er al naar uit om te kunnen meewerken aan innovatieve projecten.

Naast mijn teamspirit, zijn ook mijn nauwkeurigheid en mijn sociaal karakter zeker belangrijk voor deze functie. Verder ben ik erg gemotiveerd, leergierig en een gezonde dosis stress schrikt me niet af. Ook mijn gedrevenheid en mijn resultaatgerichtheid zijn mijn troeven, waardoor ik een meerwaarde zou kunnen betekenen voor uw bedrijf. Ik hoop dat u mij uitnodigt voor een eerste gesprek, zodat ik u kan overtuigen van mijn motivatie.

Hoogachtend,
Met citaat reageren