Los bericht bekijken
  #2  
Oud 21 april 2017, 19:35
Dabo Dabo is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2011
Berichten: 51
Dabo is on a distinguished road
Standaard

Hi woman,

Wat vervelend dat je een dergelijke ervaring hebt gehad. Ik heb zelf ook niet zo'n positieve ervaring met werken in een ziekenhuis. Zo heeft een leidinggevende beweerd dat ik niet geschikt zou zijn voor werken in een lab terwijl ik daar wel een opleiding met succes voor heb afgerond. Wie heeft er dan gelijk, die leidinggevende of mijn opleidingsinstantie?

Wat belangrijk is, is om je te realiseren dat iedereen met andere ogen naar je kijkt. Neem bijvoorbeeld een cilinder. Van bovenaf lijkt het een cirkel, vanaf de zijkant lijkt het eerder een vierkant. Zo heeft mijn destijds leidinggevende me waarschijnlijk met andere ogen bekeken dan de universiteit waar ik afgestudeerd ben.

En vermoedelijk kan men jou ook vanuit allerlei ooghoeken bekijken en op andere manier zien. Realiseer je dus dat een dergelijke mening niet de absolute waarheid is en ook niet per definitie betekent dat je niet geschikt bent voor logistiek werk in een ziekenhuis. Misschien dachten ze dat je alles al op school geleerd had, maar vaak moet er toch een degelijk inwerktraject zijn om iemand goed te kunnen laten functioneren.
Met citaat reageren