Los bericht bekijken
  #7  
Oud 25 april 2015, 21:39
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile reactie - terug keren naar Nederland na lange afwezigheid

Marieke, ik vind je reactie bemoedigend. Ik ben nu alweer 8 jaar in Engeland en ben hiernaartoe gekomen om mijn vrouw te helpen, zij komt uit Zuid Afrika en toen we aan het daten waren woonde ik in Adam en zij in London, het contract van het re-integratiebedrijf waarvoor ik werkte was afgerond en ze boden mij een baan aan in Friesland en aangezien mijn vrouw een werkvergunning had maar nog niet een Europees Paspoort (duurt 6 jaar te kunnen krijgen, lang en duur process) heb ik besloten naar London te verhuizen om haar te helpen. Nu heeft zij haar Europees Paspoort en kan ze dus in heel Europa wonen, reizen en werken. We zijn nadat ik naar London was verhuist getrouwd en we hebben nu twee kinderen 1 van 1 jaar en de oudste is 6 jaar oud. Ik heb al de tijd gestudeerd en voltijds gewerkt, een prima leven zogezegd maar ik verlang terug naar Nederland en ben nu aansluiting aan het zoeken met een werkgever die de afstand ziet als een aanwinst en niet een last, een brug naar inspiratie en visie aangezien ik erg veel zal meebrengen door mijn ervaringen in het Verenigd Koninkrijk.

Bedankt allemaal voor de positive reacties.
Met citaat reageren