Los bericht bekijken
  #2  
Oud 12 maart 2007, 18:52
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief inkoop medewerker

Allereerst even wat verbeteringen. Het is "mevrouw Van V...." Je schrijft verkoopmedewerkster aan elkaar en inkoop medewerker los. Lijkt me dat ze beide of los, of aan elkaar geschreven moeten worden.

Wat brief zelf betreft. Ik vind hem wel erg summier, eenzijdig en erg veel kreten bevatten. Wat werd tijdens gesprek gezegd dat jou aansprak; zou daar wat meer over vertellen. Je schrijft: "Hoewel ik hier met veel plezier werk ben ik ervan overtuigd dat ik in mijn huidige positie niet verder kan groeien en zoek daarom verdere en nieuwe ontplooiingskansen." Dat is motivatie die voortkomt uit negatief gevoel. Lijkt me niet handig dat zo te schrijven. Je hebt geen ervaring als inkoopmedewerker zeg je, maar heb je door werk of studie misschien wel kennis of vaardigheden die handig zijn voor die functie? Kennelijk wel, want je geeft later aan "Ik ben bereid om opleidingen te volgen om zo mijn ervaring en capaciteiten met branche gerichte kennis te versterken." Maar welke kennis en capaciteiten? Zie dat jij "een leuke functie, nieuwe ontplooiingskansen en doorgroeimogelijkheden zoekt", maar wat hebben zij aan jou?
Met citaat reageren