Los bericht bekijken
  #2  
Oud 31 januari 2011, 12:24
dorine dorine is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 28 april 2010
Berichten: 63
dorine is on a distinguished road
Standaard

Ik vind je brief erg kort en er staan nauwelijks concrete competenties in. Wat wordt er in de vacature gevraagd? Ben je daarop in gegaan in je brief?

Een aantal opmerkingen heb ik erbij geschreven.

Bij het lezen van de advertentie op de site van x werd ik direct enthousiast. Dit werd versterkt door het lezen van de brochure: “x” en door het gesprek op uw kantoor van woensdag 26 januari jl.. punt te veel
De inhoud van de functie in combinatie met uw missie en visie heeft mij doen besluiten om te solliciteren op deze vacature. Welk deel van de inhoud spreekt je precies aan? Wat vind je bijzonder interessant?

Wij willen u behandelen zoals wijzelf behandeld willen worden. Dit moet tussen aanhalingstekens of schuingedrukt of zo.Dit is ontegenzeggelijk kun je dit niet iets gewoner formuleren? dé kernwaarde waarmee ik momenteel mijn werkzaamheden als x bij het x probeer uit te oefenen. Als relatiebeheerder van x lukt het mij goed om elke x te voorzien van adequate en klantgerichte adviezen en ondersteuning. En hoe komt dat dan? Welke competenties gebruik je daarvoor?[/I]

De passie en gedrevenheid die ik laat zien in mijn sport waarom heb je het hier over sport? Ik zou dit alleen vermelden als die sport relevant is voor de functie en dan zeker vermelden welke sport dat is: schaken, diepzeeduiken?? Het vermelden van je sport vind ikzelf eigenlijk meer iets voor je cv, heb ik zeker ook bij het verwerven van competenties die gevraagd worden bij een functie van relatiebeheerder particulier. Dit is een hele rare zin. Je moet hier meerdere zinnen van maken en dan uitleggen wat je precies bedoelt. Wees heel concreet.Heel graag wil ik mij inzetten voor het ‘Unieke’ waarom staat dit met een hoofdletter en tussen haakjes? wat niet wat, maar dat[/I]x haar klanten bied. [I]biedt

Hopelijk bent u door het lezen van deze brief en mijn cv net zo enthousiast over mij geworden als ik over de vacature en uw bedrijf.

Ik zie er naar uit om mijn motivatie en mijn competenties toe te lichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,

x



Bijlage: Curriculum Vitea [I]curriculum vitae
Met citaat reageren