Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 maart 2006, 11:34
tamy tamy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Berichten: 1
tamy is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief secretaresse

Ciao iedereen!
Ik ben italianse een wil een sollicitatiebrief sturen..maar ik ben bang dat te veel fouten maak

kunt u misschien het nakijken?

Ik hoor graag wat ik eventueel kan verbeteren...

alvast bedank!!


Kiss
Tamara
Geachte drs. ****** ,

Naar aanleiding van de advertentie in de web site academictransfer.nl solliciteer ik hiermede voor de functie van secretaresse bij uw internationale Instituut.

Ik ben een Italiaanse, kom uit Roma en woon sinds 2 jaar in Delft.
Tijdens deze periode heb ik de kans gehad om Nederlandse taal goed te leren en bijzondere werk ervaring te opdoen.

In Italië, naast mijn universitaire studie in Statiestik, heb ik voor verschillende bedrijven gewerkt in de functie van secretaresse, receptionist en customer service. Daarin heb ik mijn positieve en flexibele instelling en ook mijn communicatieve vaardigheden kunnen ontwikkelen.

Ik richt mij tot uw bedrijf, omdat ik op zoek ben naar een baan die perfect aansluit bij mijn capacititen. Ik ben iemand die graag met mensen omgaat en over een goede mate van enthousiasme, zelfstandigheid en creativiteit beschikt. Daardoor kan ik werkzaamheden snel oppakken en zeer leergierig zijn.

Hoewel ik niet aan de opleidingseisen voldoe ben ik ervan overtuigd dat ik met mijn kwaliteiten en mijn Italiaanse achtergrond kan uw dynamische organisatie te ondersteunen.

Vanzelfsprekend hoop ik dat deze brief U aanleiding geeft mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek.
Voor nadere informatie verwijs ik u graag naar bijgevoegd curriculum vitae.

In afwachting van uw antwoord, verblijf ik,

Met vriendelijke groeten,

Tamara ******
Met citaat reageren