Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 januari 2008, 16:18
CarriéreTiger CarriéreTiger is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 3
CarriéreTiger is on a distinguished road
Exclamation Met Spoed Hulp Gezocht! Open sollicitatie stage (Comm. med. B&V)

Ik wil jullie mening over mijn brief, valt er iets te verbeteren? Ik heb het snel getypt, dus het kan dat er nog fouten in zitten.. Oh en ik vind mijn brief een beetje TE formeel.. Alle tips welkom!! Alvast bedankt!! (P.S Ik heb geen tel.nr van de bank, alleen een adres.. Daarom kan ik geen contact opnemen)

ABN Amro
T.a.v. Personeelszaken

Woonplaats, dinsdag 29 januari 2008


Betreft: Open Sollicitatie


Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik solliciteren voor een stageplaats binnen uw instelling.

Momenteel volg ik de opleiding voor Commerciële Medewerker Bank-en Verzekeringswezen bij het Albeda College.
Inmiddels heb ik het tweede jaar van mijn studie bereikt en volg deze met onder andere de vakken Nederlands, Recht, Engels en Assurantie.

Ik vind mijzelf geschikt voor een stage in uw instelling, omdat ik respectievelijk waarde schenk op het manier van omgaan met mensen, op tijd komen, het nakomen van afspraken en manier van werken. Ik kan zowel zelfstandig als in een teamverband werken en probeer altijd zo vriendelijk mogelijk te zijn.

Tijdens de lessen op het Albeda college is er veel theorie gegeven wat veel wordt uitgeoefend op dagelijkse praktijken bij een financiële instelling.
Om een beter beeld te krijgen op de lessen die er gegeven worden op he Albeda College lijkt het mij een goede ervaring om stage te lopen binnen uw bedrijf.

Graag kom ik mijn sollicitatie nader toelichten. Ik hoop daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Hoogachtend,



Naam
Adres
Woonplaats


Bijlage: Curriculum Vitae

Laatst gewijzigd door CarriéreTiger; 29 januari 2008 om 16:25 Reden: Betere titel
Met citaat reageren