Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 22 augustus 2007, 12:18
mescrov mescrov is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2
mescrov is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Instructeur

Geachte mevrouw XXXXX,


U zoekt een instructeur en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die vakbekwame instructeur ben waarnaar u zoekt.

Door de ervaring die ik heb opgedaan tijdens mijn stages in het onderwijs en mijn huidige werkzaamheden als coach ben ik een zeer geschikte kandidaat voor deze functie.

In mijn huidige functie als coach ben ik voornamelijk bezig met het begeleiden, ontwikkelen, evalueren en motiveren van mijn medewerkers. Naast het coachen geef ik trainingen aan medewerkers waarbij ik mijn verhaal helder en interessant kan overbrengen aan het publiek. Buiten mijn werk om zit ik in de afrondingsfase van de PABO, waarvan ik binnen nu en twee maanden mijn HBO-diploma verwacht te behalen. Tijdens de diverse stageperiodes van mijn studie en mijn werkzaamheden als invalleerkracht heb ik een ruime leidinggevende ervaring opgedaan.

Ik heb ondermeer tijdens mijn stageperiodes ervaren dat het mij veel voldoening geeft om anderen te motiveren en te stimuleren het beste uit zichzelf te halen. Ik heb veel affiniteit met het werken met computerprogramma’s, denkende aan o.a. Word, Excel, Powerpoint. Door mijn ervaring als invalleerkracht en mijn gemotiveerde en positieve werkhouding maakt dat deze rol mij op het lijf geschreven is. Ik kan niet wachten mijn talenten en ervaring in de praktijk te brengen als instructeur.

Graag wil ik u in een persoonlijk gesprek nog verder overtuigen van mijn kwaliteiten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon