Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 december 2014, 18:14
Jess Jess is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 december 2014
Berichten: 2
Jess is on a distinguished road
Standaard Graag op en aanmerking op mijn sollicitatiebrief

Ik wil gaan solliciteren op een baan die nog niet officieel openbaar is maar er wel aan zit te komen. Ik heb eerder bij dit bedrijf gewerkt als BBL-er. De vacature is nu voor seizoenmedewerker. Ik heb met mijn oud cluster hoofd gesproken en zij adviseerde mij om rond december mijn sollicitatie brief te sturen voor de komende vacature. Ik heb dus al een klein streepje voor maar ik wil uiteraard wel een goede brief sturen. Kunnen jullie mij feedback geven over mijn brief? Alvast bedankt!

X, 1 december 2014

Betreft: sollicitatiebrief seizoensmedewerker dierverzorging

Geachte mevrouw X,

Graag wil ik solliciteren op de aankomende vacature seizoensmedewerker dierverzorging 2015 bij X te X.

In mijn CV kunt u lezen dat ik ruim ervaring heb met het verzorgen van exoten, met name primaten. Ik heb twee jaar op twee verschillende afdeling gewerkt bij u, X. X en X waren toen mijn cluster hoofden. Hier heb vele verschillende soorten apen verzorgd maar ook kleine zoogdieren en vogels. Ook heb ik twee jaar in X gewerkt, op verschillende afdelingen, vogels en reptielen/kleine zoogdieren, en om het weekend op de apenafdeling.
Ik ben de juiste persoon voor deze functie omdat ik de rol van X als dierentuin begrijp, ik X ken en X mij, ik bij kan dragen aan de missie van het park, ik affiniteit heb met primaten, oog voor detail en een goed observerend vermogen bezit en het verzorgen van dieren mijn passie is.

Ik zoek een bedrijf waar ik mijn kennis kan uitbreiden en in kan groeien, men is immers nooit uitgeleerd. Eigenschappen die bij mij passen zijn o.a. leergierig, enthousiast, hardwerkend, loyaal, doorzetter, zelfstandig en rustig.

Ook kunt u in mijn CV zien dat ik de afgelopen drie jaar niet in Nederland ben geweest. Ik heb mogen genieten van een wereldreis waarin ik persoonlijk erg gegroeid ben.
Tijdens mijn reis heb ik twee maanden vrijwilligerswerk gedaan bij een rehabilitatie centrum voor orang-oetans, Sintang Orangutan Center te Kalimantan, Indonesië.

Ik zou mijn motivatie en bijgevoegd CV, graag komen toelichten in een persoonlijk gesprek. U kunt mij telefonisch of via de mail bereiken.

Graag verneem ik van u of mijn sollicitatie in goede orde is ontvangen.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

X
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 december 2014, 19:46
elifecoach elifecoach is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2010
Berichten: 18
elifecoach is on a distinguished road
Thumbs up Jess Graag op en aanmerking op mijn sollicitatiebrief

Hoi Jess,
Een aantal verbeteringen:
Citaat:
Niet te lange zinnen gebruiken, meer kort en krachtig!
Graag > Gaarne zou ik...
zoogdieren, en > voor "en" nooit komma!
Ik ben de juiste persoon voor deze functie > Zou ik veranderen in "Ik ben van mening dat ik de juiste persoon ben voor de functie...."
waar ik mijn kennis kan uitbreiden en in kan groeien > waar ik mezelf kan ontplooien en groeien in mijn expertise...
Voor de rest goede / mooie brief!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 december 2014, 11:34
Jess Jess is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 december 2014
Berichten: 2
Jess is on a distinguished road
Standaard

Dank u wel voor de feedback!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
graag jullie feedback op mijn sollicitatiebrief linanora Sollicitatiebrief en cv 1 2 oktober 2013 13:31
Open sollicitatiebrief marketingfunctie (carričreswitch) RichWes Sollicitatiebrief en cv 5 9 juli 2012 11:33
Nieuwe toekomst na bedrijfsleider bij een uitzendbureau? GWO Loopbaanvragen 1 8 november 2010 21:18
Graag ontvang ik feedback over mijn sollicitatiebrief Tiramisu Sollicitatiebrief en cv 2 20 april 2010 16:23
Graag jullie input op mijn sollicitatiebrief Soeratram Sollicitatiebrief en cv 0 22 augustus 2009 16:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon