Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 mei 2015, 15:48
Daantje77 Daantje77 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 mei 2015
Berichten: 3
Daantje77 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verkoopondersteuning/kassa

Hallo,
Ik wil graag solliciteren op een vacature die ik ERG graag wil. Hoe zorg ik er voor dat mijn brief opvalt? Willen jullie over onderstaande brief jullie tips/mening geven?

(mijn adres)

(Adres bedrijf)

(plaats, datum)

Betreft: vacature Medewerker verkoopondersteuning/kassa


Geachte heer *******,

U bent op zoek bent naar een medewerker voor verkoopondersteuning/kassa, en dat is exact de functie waar ik naar op zoek ben. De functie inhoud, zoals u deze omschrijft in uw vacature, sluit precies aan bij mijn vaardigheden en wensen.

**(naam bedrijf)**** is bekend terrein voor mij. Ik koop er namelijk bijna al mijn doe-het-zelf producten. Maar ik kom er ook graag vanwege de leuke deco artikelen en de vriendelijke medewerkers. Ik word er altijd goed en vriendelijk geholpen. Service, vriendelijkheid en deskundigheid staat bij jullie hoog in het vaandel.

Ik heb ruim zes jaar ervaring als verkoopmedewerker in verschillende winkels. Kassa handelingen zijn daarom voor mij geen probleem. Ik heb een diploma Administratief Medewerker, waar ik ben opgeleid om administratieve handelingen en kantoorpraktijken te verrichten. Door mijn eerdere werkervaring in winkels weet ik dat ik mij goed kan verplaatsen in de wensen van een klant en het een uitdaging vindt om hierop in te spelen. Het is een uitdaging voor mij om alle klanten naar tevredenheid te helpen.
Ik klus thuis ook graag en ik heb daarom genoeg kennis om op de meeste standaard vragen van klanten antwoord te kunnen geven. U vraagt om een collegiale en flexibele instelling. Ik werk graag samen in een team om er een nette winkel van te maken waar klanten weer graag terugkomen. Verder vind ik het geen probleem om op koopavonden of in het weekend te werken. Ik ben per direct beschikbaar.

Ik hoop dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

**********************

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 mei 2015, 22:31
ijzebel ijzebel is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2010
Berichten: 35
ijzebel is on a distinguished road
Standaard

Beste Daantje77,

Ik vind het geen slechte brief, maar het is ook geen brief waarvan ik denk dat die er heel erg uit gaat springen. Dat zit hem vooral in de presentatie van je vaardigheden en je afsluiting. Ik zie je enthousiasme er wel door heen alleen lijkt het nog niet helemaal lekker te lopen.
Probeer wat minder vaak een zin te beginnen met ik.
Kassahandelingen mag aan elkaar.
Haal de twijfel uit je afsluiting: dus niet ik hoop, maar bijvoorbeeld: Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Heel veel succes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 mei 2015, 12:52
Daantje77 Daantje77 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 mei 2015
Berichten: 3
Daantje77 is on a distinguished road
Standaard

Dank je wel ijzebel voor je reactie, dat is precies hetgeen waar ik ook aan twijfelde, ik was op zich wel tevreden over de brief maar ik vond niet dat het echt een opvallende brief was. Ik vind het lastig om mij zelf goed te verkopen zonder dat het opschepperig klinkt.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 mei 2015, 18:17
ijzebel ijzebel is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2010
Berichten: 35
ijzebel is on a distinguished road
Standaard

Ik snap heel goed wat je bedoeld, daar heb ik zelf ook regelmatig moeite mee.
Alleen denk ik niet dat je opschept, want je hebt de vaardigheden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Feedback svp Joon Sollicitatiebrief en cv 3 29 september 2014 17:00
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon