Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 februari 2012, 15:04
Twijfel Twijfel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 februari 2012
Berichten: 3
Twijfel is on a distinguished road
Standaard Omscholen tot projectsecretaresse?

Beste forumleden,

Wie helpt mij met advies? Dit is mijn verhaal:
Ik heb 15 jaar ervaring als leidinggevende in het bedrijfsleven (veel grote bedrijven). Van teammanager, tot manager afdeling, hoofd administratie etc...
Na een burn-out heb ik het werk weer opgepakt, maar na de laatste reorganisatie waarbij mijn contract niet verlengd werd heb ik besloten het toch anders te gaan doen. Ik ben twee opleidingen gaan doen, nl. stresscounselor en gewichtsconsulent, om straks als zelfstandig leeftstijlcoach aan de slag te gaan.

Het gaat me wel wat jaren kosten om een goed draaiende praktijk op te bouwen en ik zoek dus een parttime baan voor 2/3 dagen in de week. Als manager is dit niet te doen, dus ik denk erover om als projectsecretaresse verder te gaan, ondersteund met een verkorte opleiding in deze richting.
In mei ben ik klaar met de andere opleidingen en kan ik weer wat nieuws beginnen. Ik hou van de kantooromgeving, werk nauwgezet, ben assertief, kan goed omgaan met deadlines, en uitstekend multitasken. Vandaar dat ik dacht aan projectsecretaresse of office management...

Graag hoor ik van anderen of zij ervaring in deze richting hebben of een opleiding hiertoe hebben gedaan. Andere adviezen zijn uiteraard ook meer dan welkom, want ik twijfel nog steeds een beetje of dit wel de juiste stap is om te zetten nu.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 februari 2012, 18:22
René's schermafbeelding
René René is nu online
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat: