Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 juni 2009, 17:15
JHC JHC is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 juni 2009
Berichten: 2
JHC is on a distinguished road
Standaard Vacature Commercieel Buitendienst S.V.P Mening

Mijn Naam
Adres
Postcode + Plaats

Hengelo, 22 Juni 2009

Naam bedrijf
Adres
Postcode + Plaats

Betreft: Vacature Commercieel Medewerker Buitendienst.


Geachte, H. xxxxx,

Na het lezen van de vacature op de site van “ Naam Bedrijf” was ik meteen verkocht, dit is een functie die bij mij past en stel mij dan ook graag fulltime beschikbaar.

Na enkele jaren ervaring op te hebben gedaan in de detailhandel ben ik toe aan iets heel wat anders om zo aan mijn toekomst te werken.
De voornaamste reden waarom ik heb gekozen voor “ Naam Bedrijf” is dat ik graag werkzaam zou willen zijn binnen een professioneel bedrijf. De vrijheid, het zelfstandig werken en onder de mensen zijn trekt mij ook erg aan. “Naam Bedrijf” komt bij mij over als een non nonsens bedrijf waar, een enthousiast team werkt om een zo’n goed mogelijk product neer te zetten dat past bij de wensen en eisen van de klant.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Van nature ben ik accuraat, geduldig, resultaatgericht en betrouwbaar. Een omschrijving van mijn werkzaamheden kunt u vinden in mijn curriculum vitae.

Ik ben er van overtuigd dat ik de geschikte kandidaat voor uw vacature ben, omdat ik zeer gedreven ben en veel wil leren. Graag zou ik mijn enthousiasme over deze baan in een gesprek verder willen toelichten.

Met vriendelijke groet,



Mijn Naam




Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 juni 2009, 19:54
Dorien Dorien is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 juni 2009
Berichten: 39
Dorien is on a distinguished road
Standaard Re: Vacature Commercieel Buitendienst S.V.P Mening!!!

Ik vind hem opzich wel goed. Misschien kan je nog uitleggen of een voorbeeld geven waaruit blijkt dat je accuraat enz. bent?
En ik kan het zo 1,2,3 niet via google vinden, maar heb je gecheckt hoe je non nonsens schrijft? Ik dacht dat het no nonsens(e) was.
Succes met solliciteren en hopelijk wordt je uitgenodigd voor een gesprek!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 juni 2009, 18:14
Maurice
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Vacature Commercieel Buitendienst S.V.P Mening!!!

Inhoudelijk is de brief in orde, maar als ik de brief lees en ik zie de openingszin, dan voel ik me niet geprikkeld om door te lezen,

Je wilt voor commercieel medewerker gaan, verkoop jezelf dan eens op een goede manier.

Dat is het enige advies wat ik je wil meegeven
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief interne vacature Processing Engineer Tjalling Sollicitatiebrief en cv 2 22 mei 2007 18:41
sollicitatie: commercieel medewerkers buitendienst natas Sollicitatiebrief en cv 2 28 juni 2006 11:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon