Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 december 2009, 15:06
Heis Heis is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 december 2009
Berichten: 1
Heis is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief regiocoördinator

Hallo allemaal,

Door omstandigheden sta ik binnenkort op straat na een loopbaan van 7 jr als Commercieel Assistente (overname van 't bedrijf en ik kan niet met mijn werkgever overweg). Om die reden ben ik dan ook druk op zoek naar een nieuwe baan. Om toch enigzins positief te blijven, bedacht ik me dat het naderende ontslag ook mogelijkheden bied om een nieuwe richting in te slaan.

Nu ben ik een vacature tegengekomen die (ben ik van mening) op mijn lijf geschreven is. Maar het gevraagde profiel en mijn CV komen niet overeen. Dus ik ben op zoek naar DE brief! Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik nog niet eerder een sollicitatiebrief heb geschreven. Ben tot nu toe nog altijd via via bij een werkgever terecht gekomen.

En nu twijfel ik dus aan mezelf of ik het wel goed heb gedaan. Gelukkig kwam ik op dit forum terecht.. en ik hoop van harte dat jullie me op weg kunnen helpen. Graag jullie ongezouten mening over de onderstaande brief.

Betreft: sollicitatie Regiocoördinator


Geachte mevrouw xxxxxxx,


Woorden als enthousiast, verantwoordelijkheid, flexibel en gedreven omschrijven mijn persoonlijkheid. Om deze redenen wil ik dan ook graag solliciteren naar de functie als Regiocoördinator in Overijssel. Uw vacature heeft mij erg aangesproken. Niet alleen wens ik mijn ervaring verder uit te breiden, maar tevens lijkt het me een grote uitdaging om te kunnen meewerken aan de doelstellingen van het xxxx fonds.

Mijn huidige functie biedt mij geen uitdaging meer. Om die reden wil ik ook een nieuwe richting in slaan. Het zou geweldig zijn om te mogen werken voor een organisatie waar ik volledig achter sta. In mijn eigen directe omgeving zijn mensen die lijden aan Artrose en Spierreuma. Ik ben dan ook van mening dat het erg belangrijk is dat er financiële middelen zijn om wetenschappelijk onderzoek te verrichten. Daarnaast ben ik zeker een voorstander van goede voorlichting, omdat de patiënt zelf vaak opbotst tegen onbegrip.

Door mijn veelzijdige achtergrond ben ik communicatief vaardig en beschik over de eigenschap om mensen te motiveren en (bij) te sturen. Naast mijn organisatietalent, ben ik ook een echte probleemoplosser. De voorgestelde functie interesseert mij enorm en de inhoud ervan is mij duidelijk. Ik durf te beweren dat ik de nodige vaardigheden bezit om deze baan goed te kunnen uitvoeren.

Als u nog niet overtuigd bent van mijn passend profiel, mijn motivatie en enthousiasme, hoop ik dat tijdens een gesprek alsnog te kunnen bewijzen. Ik nodig u daarom uit mijn CV na te lezen en mij te contacteren als u van oordeelt bent dat ik kan bijdragen aan de verdere ontwikkeling van uw organisatie.

Met vriendelijke groet,

Heidi xxxxxxxxxxx



Bijlage: curriculum vitae



Dit is het profiel van de advertentie
  • Sociale en communicatieve en organisatorische vaardigheden voor het aansturen van de collectecomités en het geven van voorlichting en advies aan externen in het kader van de collecteactiviteiten.
  • · Pro-actief in het signaleren en inspelen op feitelijke en verwachte ontwikkelingen en voor het maken van de vertaalslag naar de collecteorganisatie.
  • · Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid voor het onderhouden van contact met in- en externen en voor het doen van voorstellen voor uitbouw, uitbreiding of verbetering van de collecteorganisatie.
  • · Empatisch vermogen voor het omgaan met vrijwilligers.
  • · Resultaatgerichtheid voor het behalen van operationele doelen en het verbeteren van de collecteorganisatie.
  • · Stressbestendigheid in verband met de werkzaamheden die onder tijdsdruk staan en waarbij verstoring een rol kan spelen.
  • · Flexibiliteit voor het ad hoc inspelen op wijzigingen in planningen.
  • · Kennis van de toepassing van relevante applicaties en automatiseringspakketten.

Naast mijn huidige werkzaamheden heb ik jarenlang vrijwilligerswerk gedaan. Ook heb ik daarin groepen begeleid en formats ontworpen (kinderprogramma bij een lokale omroep en Sinterklaas werkgroep, schilderswerkgroep voor decorstukken).

Maar ik loop vast en weet niet goed hoe ik mijzelf in deze brief moet verkopen.

Alvast bedankt,
Heidi
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 december 2009, 10:48
DubbelePunt DubbelePunt is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Berichten: 43
DubbelePunt is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief regiocoördinator

Ik heb er wat spelfoutjes uitgehaald, zie bijlage.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Heis.doc‎ (23,0 KB, 111x gelezen)
__________________
Met vriendelijke groeten, Anne-Marie van der Aa



Voor sollicitatiebrieven en cv's zonder fouten - Dubbele Punt tekstcorrectie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon