Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 maart 2009, 12:28
clautje64 clautje64 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 januari 2008
Berichten: 4
clautje64 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief gastvrouw

Hoi ,

Zouden jullie deze brief willen nakijken en controleren is alweer heel wat jaren geleden dat ik een sollicitatiebrief schreef.

Alvast bedankt Claudia

Naam
Adres
Postcode en woonplaats


Datum 8 Maart 2009
Bedrijf
t.a.v. Mw. xxxx
Adres
Postcode en woonplaats



Betreft: sollicitatie naar de functie van Gastvrouw/Heer met vacaturenummer Dxxxxxxxxxxx

Geachte Mevrouw xxxxxxx

Bent u nog op zoek naar een Gastvrouw, zoals te lezen staat op uw website? Het bieden van ondersteuning aan patiënten en familieleden is namelijk wat ik graag doe.

Mijn interesse voor de zorgsector is ontstaan door de verhalen van mijn familie die allemaal in de zorg werkten. De informele sfeer en de afwisselende contacten met zowel patiënten/familie als collega’s is wat ik altijd geweldig vind.
Op dit moment ben ik werkzaam als Secretaresse in het Antonie van Leeuwenhoek ziekenhuis. Daar ik de directe contacten met mensen en de informele sfeer uit de zorgsector erg mis ben ik op zoek naar een andere beter bij mij passende functie in de zorg.

Uw vacature maakt mij zeer enthousiast omdat de functie mij afwisselend lijkt door het uitgebreide takenpakket. Daar komt bij dat het werken in een levendige omgeving mij erg aanspreekt.

Ik denk dat ik door mijn opleiding en ervaring goed toegerust ben voor de functie van Gastvrouw binnen uw organisatie; ik ben in staat om zware druk uit de omgeving zonder problemen te verdragen en ik beschik over aanpassingsvermogen. Bovendien maak ik makkelijk contact met mensen en weet ik hoe ik me op moet stellen tegenover patiënten.
Door dit alles meen ik een goede kandidaat te zijn voor de door u aangeboden functie.
Graag word ik in de gelegenheid gesteld in een persoonlijk gesprek meer te vertellen over mijn capaciteiten.

Met vriendelijke groet
xxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 maart 2009, 14:38
iertje iertje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2009
Berichten: 8
iertje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief gastvrouw

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clautje64 Bekijk bericht
Naam
Adres
Postcode en woonplaats


Datum 8 Maart 2009
Bedrijf
t.a.v. Mw. xxxx
Adres
Postcode en woonplaats



Betreft: sollicitatie naar de functie van Gastvrouw/Heer met vacaturenummer Dxxxxxxxxxxx

Geachte mevrouw xxxxxxx

Bent u (nog) op zoek naar een Gastvrouw, zoals te lezen staat op uw website? Het bieden van ondersteuning aan patiënten en familieleden is namelijk wat ik graag doe.

Mijn interesse voor de zorgsector is ontstaan door de verhalen van mijn familie die allemaal in de zorg werkten. De informele sfeer en de afwisselende contacten met zowel patiënten(/), familie als collega’s is wat ik altijd geweldig vind.
Op dit moment ben ik werkzaam als secretaresse in het Antonie van Leeuwenhoek ziekenhuis. Daar ik de directe contacten met mensen en de informele sfeer uit de zorgsector erg mis ben ik op zoek naar een andere beter bij mij passende functie in de zorg.

Uw vacature maakt mij zeer enthousiast omdat de functie mij afwisselend lijkt door het uitgebreide takenpakket. Daar komt bij dat het werken in een levendige omgeving mij erg aanspreekt.

Ik denk dat ik door mijn opleiding en ervaring goed toegerust ben voor de functie van Gastvrouw binnen uw organisatie; (Of: Door mijn opleiding en ervaring ben ik goed toegerust voor de...)ik ben in staat om zware druk uit de omgeving zonder problemen te verdragen en ik beschik over aanpassingsvermogen. Bovendien maak ik makkelijk contact met mensen en weet ik hoe ik me op moet stellen tegenover patiënten.
Door dit alles meen ik een goede kandidaat te zijn voor de door u aangeboden functie. (ik zou er nog meer daadkracht bij zetten: zonder 'meen ik' en 'ik denk', maar met bijvoorbeeld: Ik ben de geschikte kandidaat)
Graag word ik in de gelegenheid gesteld in een persoonlijk gesprek meer te vertellen over mijn capaciteiten en motivatie.

Met vriendelijke groet
xxxxxxxxxxx
Bijlage: curriculum vitae

Hoi,
Ik heb e.e.a in je brief met rood gemarkeerd/aangepast.
Succes met soliciteren!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon