Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Alle andere carrièreonderwerpen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 september 2012, 23:46
Bianck Bianck is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2012
Berichten: 10
Bianck is on a distinguished road
Standaard Oncollegiaal gedrag

Sinds een paar maanden zit in in een tijdelijke baan die mogelijk verlengd zou worden. Ik ben kort ingewerkt in een enorme chaos en moet ik op de net zo in onefficiënte manier als mijn duo collega zien te redden in mijn werkzaamheden. Ondanks dat is iedereen zeer tevreden over mij behalve mijn directe collega die mij op achterbakse wijze zwart probeert te maken en een goede vriendin van haar in mijn plaats naar binnen probeert te loodsen. Kans is groot dat het een duobaan blijft wegens toename van werk. Ik wil heel graag vastigheid maar een duo op deze manier valt mij heel zwaar. Ik werk keihard en moet het opnemen tegen iemand die het druk heeft met privé zaken en ondertussen mij continu controleert om een foutje te vinden om zo snel mogelijk bij de baas te rapporteren en zichzelf op een voetstuk te plaatsen.



Tips zijn welkom!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 september 2012, 23:58
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Ik vind het goed dat je dit bespreekbaar maakt en hier naar tips vraagt.

Om jezelf in het reine te houden lijkt me een gesprek met jouw duo-collega en jullie leidinggevende of directie erbij aan te raden. Bespreek hier jouw punten, blijf bij jezelf en geef meteen aan waar de verbeterpunten liggen om uit de chaos te komen. Door jouw verbeterpunten kun je een lijn gaan houden in de werkzaamheden zodat iedereen deze ook op gelijke wijze uitvoert.

Je moet dus nu zorgen dat jij aan de bal komt en voorl aan de bal blijft, hierdoor maak je de meeste kans om je baan te houden.

Succes ermee.
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 september 2012, 19:51
Bianck Bianck is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2012
Berichten: 10
Bianck is on a distinguished road
Standaard

Bedankt Jenske,

Het is jammer maar helaas. Ik weet onofficieel dat mijn plek al vergeven is aan die vriendin. Ik heb nog geïnformeerd naar een eventuele verlenging. Dat was afhankelijk van de cijfers. Volgens anderen zijn die cijfers ook al heel lang bekend dus ik voel me nu best wel geflest.

Ze heeft het slim gespeeld en haar zin gekregen. Ik was al nummer 17 in een paar jaar tijd die daar ingewerkt was en er zullen nog wel veel volgen. Alleen erg vervelend dat ik alweer tussen wal en schip val.

Groet,
B
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 september 2012, 21:56
Bianck Bianck is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2012
Berichten: 10
Bianck is on a distinguished road
Standaard

Deze week is mijn laatste week van mijn tijdelijke baan die bijna verlengd was als er geen stokje voor gestoken was. Het is een kwestie van te weinig geld om mij aan te kunnen nemen.... Ik heb besloten om netjes en professioneel te blijven. Ik heb om een eind evaluatie gevraagd en dat werd zeer gewaardeerd. Dit gesprek zal eind deze week plaatsvinden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe word ik in houding en gedrag meer een hbo'er? LuckyBet Je competenties ontwikkelen 13 29 augustus 2011 12:48
Passief gedrag Thomas5 Je competenties ontwikkelen 3 15 december 2010 17:47
Sollicitatiebrief onderzoeker aapje Sollicitatiebrief en cv 4 15 oktober 2006 17:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon