Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 oktober 2011, 16:33
CKM CKM is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2011
Berichten: 5
CKM is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Accountmanager tbv werk- en maatschappelijke dienstverlener

Graag jullie feedback over onderstaande brief:

Doel van de functie
De functie van accountmanager bij ******* is een zelfstandige functie waarin het benaderen en leggen van contacten met nieuwe opdrachtgevers centraal staat. De focus ligt hierbij voornamelijk op het actief en gericht werven van vacatures en realiseren van werkervaringsplaatsen met als doel het uitplaatsen van deelnemers. Het hebben en verder ontwikkelen van een groot actief netwerk is hierbij een belangrijke voorwaarde. Tevens
onderhoud je en verstevig je de contacten met bestaande werkgevers en opdrachtgevers, waarbij de accountmanager streeft naar een langdurige en succesvolle samenwerking. Daarnaast ben je in staat feilloos signalen op te pikken vanuit de arbeidsmarkt en weet je deze in kansen en mogelijkheden te vertalen richting de producten en dienstverlening van *****. Hierbij stem je verschillende activiteiten op elkaar af om resultaat te bereiken.

Gewenst profiel
Als accountmanager:

- heb je HBO werk-en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde relevante
opleiding, bijvoorbeeld commerciële economie of MER
- heb je relevante kennis van het bedrijfsleven en de arbeidsmarkt; ruime
ervaring op het gebied van acquisitie en jobhunting en ben je uitstekend op
de hoogte van de verschillende onderwijsvormen
- heb je relevante kennis van de sociale wet- en regelgeving
- beschik je over goede sociale en communicatieve vaardigheden; ben je in
staat tot communiceren op verschillende niveaus
- heb je goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
- beschik je over een breed netwerk met name binnen gemeenten en het UWV
- heb je stijlflexibiliteit, gevoel voor verhoudingen en ben je tactisch
- ben je creatief, ondernemend en beschik je over een resultaatgerichte
instelling


Geachte heer, mevrouw,

Uw vacature van accountmanager binnen de regio Groningen, welke ik las op de website van Zorgplein Noord, sluit perfect aan op mijn ambitie en kwaliteiten. Met veel enthousiasme stel ik mij beschikbaar voor de vacante positie binnen ******.

De afgelopen jaren ben ik werkzaam geweest als re-integratieconsultant. In deze functie was ik naast het begeleiden van mijn cliënten ook zeer actief met het werven van vacatures en het realiseren van werkervarings- en stageplaatsen. Daarnaast maakte ik deel uit van de werkgroep ******, een samenwerkingsverband tussen werkpleinen, re-integratiebureaus en potentiële werkgevers.
Vanuit deze samenwerking heb ik met succes leer/werktrajecten opgezet voor uitkeringsgerechtigden.
Door de jaren heen heb ik een betrouwbaar en solide netwerk opgebouwd bij het UWV, gemeenten en bedrijven in uiteenlopende sectoren. Door frequente scholing en actief bezig te zijn in het werkveld, is mijn kennis van de sociale wet- en regelgeving up to date.

Van nature ben ik een sociaal, zelfstandig en ondernemend persoon. Communiceren en samenwerken met diverse disciplines gaan mij zeer goed af. In mijn werk wissel ik gemakkelijk van stijl en behoud daarbij het doel voor ogen. Mijn flexibele instelling en resultaatgerichte werkwijze komen daarbij goed van pas, evenals mijn creativiteit en doorzettingsvermogen.
De doelgroep waarvoor ***** zich inzet, alsmede haar missie en visie spreken mij zeer. Ik kom dan ook zeer graag uw team versterken.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met plezier tegemoet en kijk uit naar de mogelijkheid mijn enthousiasme over de vacature van accountmanager verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
********


Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 oktober 2011, 16:47
wendies wendies is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2011
Berichten: 18
wendies is on a distinguished road
Standaard

Hallo CKM,

ik vind dit wel een goeie brief (denk dat ik er ook wel wat uit ga kopieren ).

Ik heb alleen een opmerking over de zin 'In mijn werk wissel ik gemakkelijk van stijl en behoud daarbij het doel voor ogen.'. Die las ik eerst met een komma achter behoud: 'In mijn werk wissel ik gemakkelijk van stijl en behoud,' en toen dat niet klopte zag ik pas dat het woordje 'en' anders bedoelt is. Dus die zin zou ik anders doen.

En moet er niet nog een woord achter 'De doelgroep....spreken mij zeer'? 'Aan' bijvoorbeeld? Oh, en nou lees ik pas dat je in de volgende zin ook 'zeer' gebruikt, da's veel zeer.

Succes,
Wendie
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 oktober 2011, 16:59
CKM CKM is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2011
Berichten: 5
CKM is on a distinguished road
Standaard

Ai.. wat een stomme fout, het woordje aan vergeten.. En dat terwijl ik de brief al heb verstuurd Hoop maar dat de rest van de brief het goed maakt.

Bedankt Wendies voor je reactie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief accountmanager, kritiek graag! Gast1111 Sollicitatiebrief en cv 4 9 april 2011 17:22
Sollicitatiebrief maatschappelijk werk, feedback gevraagd Ilona3103 Sollicitatiebrief en cv 0 13 juli 2010 16:09
sollicitatiebrief adviseur centrum voor maatschappelijke ontwikkeling mimi Sollicitatiebrief en cv 3 24 januari 2008 09:05
Sollicitatiebrief consulent werk en inkomen Lena22 Sollicitatiebrief en cv 1 7 september 2007 08:29
Sollicitatiebrief Parttime werk in bediening /\/\aŽie|<e Sollicitatiebrief en cv 5 29 maart 2007 13:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon