Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 september 2013, 16:31
khoogerwerf khoogerwerf is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 3
khoogerwerf is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker Debiteurenadministratie

xxxxxxx
xxxxxxx
xxxxxxx
xxxxxxx
xxxxxxx

xxxxxx, 30 augustus 2013

xxxxxxx
xxxxxxx
xxxxxxx
xxxxxxx
xxxxxxx

Betreft: vacaturenummer

Geachte heer, mevrouw,

Na uw vacature te hebben gelezen op jullie website was mijn interesse direct gewekt. Deze
vacature snijdt precies de vlakken kwa werk waar ik op het moment naar op zoek ben.

Momenteel ben ik werkzaam bij de gemeente xxx onder de functie repro / div medewerker. Hier ben ik bezig met scannen van de boeken van de burgerlijke stand en het scannen van A0 tekeningen. Na deze zijn gescand moeten ze worden geregistreerd in Corsa dit moet goed en secuur gebeuren. Naast het scannen en registreren van de boeken en tekeningen doe ik ook nog werkzaamheden op de afdeling Repro, hier hou ik me bezig met het maken van div. lay-outs in Word (Badges, visitekaartjes, enz.) en grote hoeveelheden bulkkopieerwerk. Al het werk wat ik binnen de afdeling repro doe, is voor klanten intern maar ook voor externe klanten.

Ik heb in november 2009 mijn diploma bedrijfsadministratie MBO niveau 4 een half jaar versneld afgerond in verband met een grote voorsprong op de rest van de klas. Tevens heb ik op 1 december 2011 het diploma PDL behaald. (praktijk diploma loonadministratie)

Op het Arcus College heb ik gewerkt volgens het model van competentie gericht leren, dit betekend dat we opdrachten zo zelfstandig mogelijk moesten uitwerken. Dit was zowel individueel als ook in teamverband. Hierdoor kan ik zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren.

Ik ben snel lerend en ben bovendien creatief in het oplossen van problemen. Ik heb uiteraard kennis en ervaring met het werken van diverse boekhoudprogramma’s zoals Exact en Grote Beer. Ook heb ik tijdens mijn studie ECDL behaald.

Ik heb tijdens mijn studie diverse stages gelopen in diverse bedrijven. Ik heb als eerste stage gelopen bij xxxxx, een van de grote middelbare scholen in de regio. Hier liep ik stage op de afdeling personeelsadministratie waar ik me bezig gehouden heb met de loon en personeelsadministratie.

Hierna heb ik een stage van drie maanden gelopen bij het xxx in Heerlen hierbij heb ik net zoals bij het xxxx veel geleerd hoe het werken is in een teamverband maar ook hoe je zelfstandig problemen moet oplossen. Tijdens mijn stage heb ik samen met een collega een groot project gedaan waarbij veel moest worden gecontroleerd en geregistreerd moest worden in het systeem van de organisatie.

Tevens heb ik stage gelopen bij diverse bedrijven in de regio hier heb ik mij voor bezig gehouden met de inkoop, verkoop, debiteuren en crediteuren administratie.

Als laatste stage tijdens mijn studie heb ik drie maanden stage gelopen bij xxxxx hierbij heb ik vooral veel moeten werken met het boekhoudprogramma Exact online.

Van 1 maart 2009 tot en met 30 november 2012 heb ik vrijwilligers werk gedaan in de Hamboskliniek te xxxx daar heb ik onder meer bezig gehouden met de vrijwilligersadministratie.

Voor nadere informatie over mij verwijs ik u naar het bijgevoegde Curriculum Vitae. Ik zou graag voor een gesprek langs willen komen om mijn Curriculum Vitae en deze brief verder toe te lichten.


Met vriendelijke groet,



xxx xxxxx
Bijlage: Curriculum Vitae



Vacature:

Het SD F&I bestaat uit de clusters Financieel Administratief Service Centrum, Control & Reporting, Verkoop, Contracting & Verkoopadministratie en Administratieve Organisatie & Interne Controle. Daarnaast maken het Medisch Archief, de Patiëntenregistratie en de afdeling Inkoop eveneens onderdeel uit van het Stafdirectoraat Financiën en Informatievoorziening.

Binnen het cluster Financieel Administratief Service Centrum (FASC) ontstaat op korte termijn een vacature als vervanging voor een vertrekkende medewerkster. Voor deze functie zijn wij op zoek een kandidaat voor de functie van

Medewerker Debiteurenadministratie 18u p.w.
(t/m 31 december 2013 28.8u p.w.)


Taken:
•Dagelijkse verwerking van betalingen, van zorgverzekeraars ontvangen bestanden alsmede van interne informatie;
•Contacten met o.a. patiënten en medische afdelingen;
•Bewaken openstaande posten debiteuren;
•Ondersteuning bij het versturen van herinneringen en aanmaningen, invoer- en overige voorkomende werkzaamheden.

Kwaliteiten/vereisten:

•Een Mbo-opleiding of vergelijkbaar;
•Administratieve en communicatieve vaardigheden;
•Ervaring met SAP en affiniteit met kantoorautomatisering is een pré;
•Klantgerichtheid, een dienstverlenende en ondernemende houding;
•Werken in teamverband;
•Accuratesse en enthousiasme.


Graag jullie commentaar over de solicitatiebrief
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 september 2013, 07:15
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Lees de huisregels eens, met name punt 2.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 september 2013, 20:04
khoogerwerf khoogerwerf is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 3
khoogerwerf is on a distinguished road
Standaard

Jammer dat ik geen hulp krijg.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 5 september 2013, 07:24
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Jammer dat je anderen hier niet eerst helpt. Dan heb je meer kans dat anderen jou ook helpen met je brief
Met citaat reageren
  #5  
Oud 9 september 2013, 13:03
ICT'er ICT'er is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 3
ICT'er is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khoogerwerf Bekijk bericht
Geachte heer, mevrouw,
Kun je geen naam vinden? Misschien kan je contact opnemen met het bedrijf om zo te achterhalen naar wie je je deze brief kunt richten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khoogerwerf Bekijk bericht
Deze vacature snijdt precies de vlakken kwa werk waar ik op het moment naar op zoek ben.
Kwa moet qua zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khoogerwerf Bekijk bericht
Tijdens mijn stage heb ik samen met een collega een groot project gedaan waarbij veel moest worden gecontroleerd en geregistreerd moest worden in het systeem van de organisatie.
Ik zou dit veranderen in moest worden gecontroleerd en geregistreerd in het systeem van de organisatie.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 11 september 2013, 00:38
Fantasie_hertje Fantasie_hertje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 3
Fantasie_hertje is on a distinguished road
Standaard

Hoi khoogerwerf,

Het stuk vanaf "Ik ben snel lerend en ben bovendien creatief in het oplossen van problemen" kan veranderd worden,
zodat er minder zinnen met "ik's" achterelkaar komen. Er mag ook wat minder lege enters in de brief. Het ziet er wat verwarrend uit

Succes!!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 15 oktober 2013, 14:45
P Roll P Roll is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2013
Berichten: 2
P Roll is on a distinguished road
Standaard

Waarom spreek dit functie, medewerker debiteurenadministratie, jouw aan? Ik zie het nergens terug in de brief.
Persoonlijk zal ik alle stage ervaringen opsommen in een alinea en in mijn cv uitgebreid beschrijven.
En benoem je competenties en eigenschappen 1x in je brief, geldt ook voor je boekhoudprogramma ervaring.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 19:17
Sollicitatiebrief onthaalbediende/administratief medewerker eefje2 Sollicitatiebrief en cv 2 18 augustus 2012 21:25
Sollicitatiebrief medewerker Klantenservice bij een woningbouwvereniging Sara29 Sollicitatiebrief en cv 4 16 september 2011 14:19
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 10:19
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice marmar Sollicitatiebrief en cv 2 29 maart 2010 22:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon