Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 november 2015, 09:00
dsekelo2 dsekelo2 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 november 2015
Berichten: 1
dsekelo2 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief voor Telefoniste/Receptioniste en Administratief medewerker

Ik wil graag een feedback op mijn sollicitatiebrief hieronder? Dit is 1 brief voor de functies Telefoniste/Receptioniste/Administratief medewerker.

Bedankt alvast

Adres persoon
....
....

Adres bedrijf
....
....


Plaats, datum

Betreft: Vacature (functie) Telefoniste/Receptioniste/Administratief medewerker

Geachte heer/mevrouw,


U bent op zoek naar een Telefoniste/Receptioniste. Iemand die als
eerste aanspreekpunt het belangrijkste visitekaartje van de organisatie is en die op een professionele
wijze service verleent. Het verstrekken van informatie, beantwoorden van vragen de administratieve ondersteuning en alles wat erbij hoort en daarbij fungeren als het visitekaartje van de organisatie .een uitdaging die ik graag met beide handen aangrijp! Ben ik de Telefoniste/Receptioniste/Administratief medewerker die u zoekt?

Een goede dienstverlening zorgt voor tevreden klanten, leveranciers en partners en dat is waar ik
graag me graag voor inzet. Het dagelijks contact hebben met klanten, het beantwoorden van vragen
en het uitvoeren van administratieve werkzaamheden maakt voor mij het werken bij uw organisatie
veelzijdig en daardoor blijvend uitdagend. Ik heb ruime ervaring opgedaan als Front Office
medewerker en Telefoniste/Receptioniste/Administratief medewerker binnen de Gemeente Dordrecht op verschillende
afdelingen. Ik haalde altijd veel voldoening uit het verder helpen van mensen en ik kreeg regelmatig
complimenten over mijn prettige telefoonstem. In deze functies heb ik ervaren hoe ik mijn
enthousiasme kan inzetten in mijn werk.

Met mij haalt u een collega in huis met doorzettingsvermogen en die leergierig is. Dit blijkt bijvoorbeeld
uit hoe ik mij een nieuw systeem eigen maak. Communicatief, klantgericht, enthousiast, representatief
en zorgvuldig werken zijn competenties die ook zeker op mij van toepassing zijn.

Graag zou ik u tijdens een persoonlijk gesprek willen overtuigen van mijn motivatie en geschiktheid
voor deze functie.

Met vriendelijke groet,

Naam

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 4 november 2015 om 10:27 Reden: Geanonimiseerd
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 november 2015, 13:07
Tassie78 Tassie78 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 november 2015
Berichten: 1
Tassie78 is on a distinguished road
Standaard

Let op je enters, komma's, punten, enz. Dit komt nu heel erg rommelig over.

En mail je de brief of stuur je 'm per post? Als je 'm mailt, kun je de adresgegevens van jou en het bedrijf weglaten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Financieel administratief medewerker, graag feedback Noukkii93!! Sollicitatiebrief en cv 2 11 juli 2014 00:37
Sollicitatiebrief administratief medewerker Marleen26 Sollicitatiebrief en cv 4 29 februari 2012 15:49
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 11:19
Sollicitatiebrief administratief medewerker nakijken aub Ewa Sollicitatiebrief en cv 4 19 november 2010 15:03
sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center gosiag Sollicitatiebrief en cv 2 1 januari 2010 21:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon