Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 juli 2013, 13:31
uniberry uniberry is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juli 2013
Berichten: 2
uniberry is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief "Junior Tendermanager" (Bouw)

Na het schrijven van vele sollicitatiebrieven ben ik misschien een beetje blind geworden voor mijn eigen woorden. Zou iemand mijn brief eens willen nalopen? Alvast bedankt!

vacature eisen: analytisch vermogen, communicatief vaardig in woord en geschrift, klantgericht, visie, creatief.

Enschede, 7 juli 2013
Betreft: sollicitatie

Geachte heer “naam”,

Door middel van deze brief wil ik mijn interesse kenbaar maken voor de vacature “Junior Tendermanagement Bouw”.

Gedurende mijn studie Bouwkunde ontdekte ik dat het organisatorische en commerciële in combinatie met het bouwtechnische aspect mij zeer aanspreekt. Hierdoor heb ik gekozen voor Bouwtechnische bedrijfskunde als vervolgstudie. Gedurende mijn studies nam ik altijd het voortouw in projectgroepen en bij presentaties. Een mooi voorbeeld hiervan is het project “***”. Hier was ik projectleider van een groep die een herontwikkelingsplan schreef voor de gemeente **** in Duitsland. Dit plan heb ik tevens gepresenteerd aan de gemeenteraad.

Mijn opleidingen hebben mij gevormd tot een commercieel ingestelde bouwkundige met een goed analytisch vermogen. Hier heb ik tijdens mijn loopbaan tot op heden van mogen profiteren. Gedurende mijn banen als assistent projectleider en werkvoorbereider heb ik diverse werkzaamheden mogen uitvoeren. Onder andere heb ik leiding gegeven op verschillende bouwlocaties, contacten onderhouden met diverse partijen, contracten opgesteld, meegewerkt aan aanbestedingen en mij bezig gehouden met diverse bouwtechnische aspecten. Ik heb geleerd tactisch om te gaan met mensen op verschillende niveaus en secuur te zijn in woord en geschrift. Daarnaast heb ik veel opgestoken van de professionele organisatie van de grote aannemers waar ik heb gewerkt.

Ik heb gemerkt dat de “harde” bouwwereld goed bij mijn nuchtere karakter past en dat het praktisch oplossen van zaken één van mijn sterkste punten is. Oud collega’s en studiebegeleiders omschrijven mij als iemand met een goed analytisch vermogen, accuraat, stressbestendig en communicatief vaardig. Daarnaast leer ik snel en ben ik zeer gedreven.

Wat mij aanspreekt aan de functie is het organisatorische en het creatief omzetten van aanvraagstukken tot een aanbesteding die net dat beetje extra heeft. Zeker in deze economisch mindere tijd lijkt mij dit een uitdaging.

Voor gedetailleerde persoonlijke gegevens verwijs ik u naar mijn curriculum vitae.
Graag zou ik u door middel van een gesprek verder overtuigen van mijn capaciteiten en enthousiasme.

Met vriendelijke groet,


*****
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Feedback svp Joon Sollicitatiebrief en cv 3 29 september 2014 17:00
Sollicitatiebrief projectleider bouw, graag feedback bdebouwer Sollicitatiebrief en cv 1 10 januari 2012 11:01
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon