Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 april 2007, 23:30
Anita13 Anita13 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 1
Anita13 is on a distinguished road
Red face Sollicitatiebrief projectleider natuureducatie - Iemand tips?

Hier en daar wel wat regeltjes gejat van anderen hier op het forum. Ik kon het zelf niet beter formuleren. Daarvoor excuus. Alle vormen van feedback zijn gwenst. Ik heb het gevoel een beetje vast te zitten. Alvast bedankt voor jullie input!


Betreft: sollicitatie vacature ‘Projectleider’



Geachte heer/mevrouw,


Mijn liefde voor flora & fauna is de aanleiding geweest voor het kiezen van de opleiding ….. Ook mijn keuze om een half jaar in het Parque Nacional de Dońana in Spanje te werken is een keuze uit het hart geweest. Helaas is een baan in die richting nooit op mijn pad gekomen. Totdat mijn oog viel op de vacature waarin u kandidaten voor de functie van projectleider oproept. Meteen dacht ik dat is dé baan voor mij. Ik zal u proberen duidelijk te maken waarom.

Momenteel werk ik als Account Manager bij een reclamebureau. Het werken met deadlines en het acquireren van nieuwe opdrachten is mij dus niet vreemd. Mede door deze maar met name door mijn vorige functie als Marketingadviseur heb ik ruime ervaring opgedaan met het projectmatig werken. Knelpunten signaleren en oplossen, optimalisatie van processen, contacten onderhouden, besluiten afstemmen, adviseren en medewerkers begeleiden behoorden mijn dagelijkse werkzaamheden. Mijn collega's waardeerden mij vooral omdat ik goed kan luisteren, een coachende houding heb en op directe, maar toch tactvolle wijze feedback geef op hun werk.

Ik hecht persoonlijk veel waarde aan de doelstellingen van uw organisatie en wil dit graag overbrengen op anderen. Regelmatig trek ik met mijn vriend en dochtertje er op uit, om te genieten van het landschap en de natuur. De combinatie van het contact met uiteenlopende partijen en het organiseren en goed plannen van de verschillende werkzaamheden, is wat mij aantrekt in de door u omschreven functie. Onverwachte wendingen die vragen om een flexibele benadering, maken de functie er voor mij nog interessanter op. Bovendien ga ik graag met mensen om en leg ik makkelijk contacten. Ik ben resultaatgericht en heb het vermogen snel kennis te vergaren en snel te leren. In een snel wisselende omgeving ben ik op mijn best omdat ik niet denk in onmogelijkheden maar juist in mogelijkheden.

Het zal u duidelijk zijn dat ik zeer geďnteresseerd ben in deze ontzettend leuke functie. Ik kijk alvast uit naar een kennismakingsgesprek.


Met hartelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Sollicitatiebrief projectleider Suusvh Sollicitatiebrief en cv 3 23 oktober 2006 12:32
Sollicitatiebrief projectleider ICT. Wat vinden jullie ervan? Joris van de Wijngaard Sollicitatiebrief en cv 4 12 april 2006 15:53
Sollicitatiebrief projectleider CBUI Sollicitatiebrief en cv 3 12 oktober 2005 22:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon