Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 18 september 2013, 19:31
joducus joducus is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2013
Berichten: 9
joducus is on a distinguished road
Standaard Dieptepunt

Na anderhalf jaar solliciteren zit ik nog steeds thuis. Niet werkeloos want een baan zoeken en daar een passende brief voor schrijven is tegenwoordig een part-time baan op zich voor mij
Keer op keer afwijzingen met dezelfde reden, achtergrond past niet, kandidaten met een beter profiel enz....
Zelfs voor callcenterwerk! (let wel ik bagatelliseer deze functie absoluut niet, heb er ervaring in en weet dus wat het inhoud)
1 probleem zit in mijn CV. Mijn "carrière" wisselt nogal qua niveau en dat roept vraagtekens op. (wat wil ze nou???)
Ik dacht het te ondervangen door mijn cv te veranderen qua opzet zodat het qua niveau mooi oploopt. Gaan ze vragen stellen over de data...ben ik net zo ver dus
Zouden jullie eens naar mijn cv's willen kijken en jullie mening en ideeën geven???

Daarnaast plak ik hieronder ook meteen maar een voorbeeld van een sollicitatiebrief en ook hier heel erg graag jullie visie...

Geachte mevrouw Klok,
Zoals afgesproken stuur ik bij deze mijn motivatie voor de functie Klantenservice medewerker bij de Belastingdienst
Graag kom ik in aanmerking voor de vacature Klantenservice medewerker bij de Belasting dienst. Bij mijn laatste functie, als informant bij de RDW, heb ik kennis mogen maken met het callcenterwerk. Het bleek mij te passen als een jasje. Het wisselende contact met klanten, de diversiteit in vragen en de manier van vragen stellen door klanten. Geen gesprek is het zelfde en dat maakt het voor mij heerlijk afwisselend. De uitdaging om elke vraag op een professionele manier te beantwoorden beleef ik als een gezonde competitie met mezelf.
De afgelopen periode ben ik voornamelijk bezig geweest met het zoeken van een passende functie en het opzetten van een eigen (deeltijd) praktijk in o.a. triggerpointmassage. Dat laatste is niet tot stand gekomen maar ik heb er erg veel van geleerd en haal er op die manier toch mijn voordeel uit. Daarnaast heb ik mezelf op verschillende vlakken ontwikkeld om op die manier heel bewust en gemotiveerd mijn richting te kiezen.
In vertrouwen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Naam

CV

Uit mijn CV mag blijken dat ik een nogal ongewone brede carrière heb doorlo-pen. Het vinden van een juiste baan vraagt vaak aanpassing en creativiteit. Door mijn eigen loopbaan ben ik zeker in staat om anderen op elk niveau te begrijpen en te adviseren in het maken van keuzes. De mix van ervaringen geeft me een open blik en een solide basis. Indien dit u aanspreekt zie ik een ontmoeting met bijzondere belangstelling tegemoet.

Hieronder volgt dan de opsomming van functie + omschrijving

Edit, had beide bestanden gedownload toen ik besefte dat heel m,ijn personalia er op staan, niet echt handig...
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon