Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 september 2009, 22:19
groentje groentje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2009
Berichten: 11
groentje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Consulent: graag nakijken.. Ben weer op banenjacht

Hallo allemaal,

vorig keer had ik ook een sollicitatiebrief op het forum gezet, ik was wel uitgenodigd voor het gesprek, maar ik ben het helaas niet geworden. Mensen, ik ben weer op banenjacht, wie o wie, kan mij helpen met het nakijken van mijn brief??!!

Hier komt ie dan...

XXXX
XXXX
XXXX

XXXX
XXXX
XXXX

XXXXX, datum

Betreft: sollicitatie consulent

Met grote belangstelling las ik op de website van XXX dat u op zoek bent naar consulenten. Ik wil hierbij kenbaar maken dat ik wil solliciteren voor de functie consulent bij XXXX.

Voor wie omhoog kijkt, zijn er geen grenzen. Volwassenen met een beperking kunnen meer dan men denkt. Een consulent moet een dienstverlenende karakter hebben, maar ook oog hebben dat de cliënt zijn zelfstandigheid behoudt. Als woonbegeleider en persoonlijk begeleider heb ik veel ervaring kunnen opdoen met het ondersteunen en coachen van cliënten, zonder dat de cliënt zijn/haar zelfstandigheid verliest. In mijn huidige werk als woonbegeleider en persoonlijk begeleider bij XXXX heb ik ervaren hoe leuk, uitdagend en bijzonder het is om te werken met cliënten die zwakbegaafd zijn. Het werken met cliënten die een verstandelijke beperking hebben kan erg fris en kleurrijk zijn.

Tijdens mijn stage bij XXXX bestonden mijn taken uit het inventariseren van materiële en immateriële problemen en schade. In mijn huidige werk als persoonlijk begeleider heb ik veel ervaring opgedaan op het gebied van vraagverduidelijking en trajectbegeleiding. Daarnaast was het in mijn stage bij XXXX van groot belang adequate en relevante informatie te verstrekken en voorlichting te geven aan de cliënt en/of zijn omgeving. Inventariseren wat er gaande is en deze informatie doorgeven aan de cliënt in een begrijpelijke taal en de cliënt ondersteunen in zijn hulpvraag zijn werkzaamheden die het werk interessant maken.

Tijdens mijn stages en werkzaamheden als woonbegeleider heb ik zowel zelfstandig als in teamverband gefunctioneerd. Daarnaast ben ik flexibel, leergierig en beschik ik over een goed ontwikkeld inlevingsvermogen met goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden.

Wilt u meer te weten komen over mij en mijn motivatie voor de functie van consulent bij XXX ? Ik bespreek het graag met u in een oriënterend gesprek. Ik kijk uit naar uw spoedige reactie.


Met vriendelijke groet,

XXX

Bijlage : Curriculum Vitae

En is hij goed of is hij goed? Ik ben er wel tevreden mee, maar ik ben nog onzeker over mijn spellings- en taalfouten.. Zou er iemand hier naar willen kijken? Dank je wel alvast! Ik hoop zo dat ik deze baan krijg..!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zou graag iemand mijn sollicitatiebrief wil nakijken khadija Sollicitatiebrief en cv 2 8 juni 2009 23:33
sollicitatiebrief docent farmaceutisch consulent sama Sollicitatiebrief en cv 2 21 november 2008 22:15
Sollicitatiebrief consulent relatiebemiddelingsburo. Graag commentaar. Annemart Sollicitatiebrief en cv 4 7 maart 2007 01:58
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief consulent zoethout Sollicitatiebrief en cv 0 3 september 2006 16:50
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon