Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 februari 2009, 21:54
Manhattan Manhattan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 3
Manhattan is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stage

Ik heb een opzet gemaakt voor mijn motivatie/sollicitatie brief voor mijn stage.

Hij moet uiteindelijk in het engels (begin en eind zijn alvast in het engels) maar mijn docent raadde me aan het midden eerst in het Nederlands te doen.

Tips en verbeteringen zijn welkom! ik heb het nog niet heel vaak gedaan en ik wil dit zo graag! dus het moet goed zijn!

Ik heb al mailcontact gehad met de "head of design" en ze mailt vrij luchtig terug.. ik wil mijn brief dus eigenlijk niet al te "zwaar" maken..

Citaat:
Naam
Adres
Postcode Plaats, The Netherlands
+316 telefoonnummer

Naam
Functie
Bedrijfsnaam
Straat nummer
Postcode Plaats, Land

Rotterdam, 21th of February 2009

Subject: internship

Dear Ms. xxxxx

I am currently in the 3rd year of BA (bachelor??) xxx at the xxxxxx Academy in xxxxx. In the first semester of my 4th year I have to fulfil an internship. This period will take 5 till 6 months and starts the 1st of August or the 1st of September 2009. I would therefore like to apply for an internship at the xxxxx department of xxxxx.

Uw bedrijf spreekt mij erg aan vanwege het feit dat het internationaal georiënteerd is maar tegelijkertijd eigenheid en esthetiek weet te tonen.

Tijdens de eerste 2,5 jaar van mijn opleiding ontdekte ik, dat het oog hebben voor esthetiek en kwaliteit tijdens een ontwerpproces erg belangrijk is en ik dit erg interessant vind. Conceptueel werken ligt mij goed en ik ben visueel aangelegd. Daarom denk ik veel te kunnen leren van de manier waarop xxxxx (naam bedrijf) te werk gaat.

Men typeert mij als een doorzetter en dankzij mijn verschillende bijbaantjes en het werken als kleedster bij modeshows heb ik ervaring in het werken in een team.

Mede omdat de xxxx (land naam) mentaliteit mij erg aanspreekt, mijn passie voor mode en creativiteit op meerdere vlakken hoop ik mijn eigenschappen in te mogen zetten tijdens een stageperiode binnen uw bedrijf.

If I can provide you with any further information on my Curriculum Vitae or Portfolio, please let me know. I look forward to hearing from you.

Thank you for your consideration.

Sincerely,

Mijn naam

Bijlage: curriculum vitae

Bedankt alvast... waarschijnlijk zitten er een boel (stijl)fouten in.. maar ik hoor het graag
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 februari 2009, 16:25
sorbetje sorbetje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2009
Berichten: 4
sorbetje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage

Dag Manhattan,

Uw bedrijf spreekt mij erg aan vanwege het feit dat het internationaal georiënteerd is maar tegelijkertijd eigenheid en esthetiek weet te tonen. lijkt mij een wat lange zin, mogelijk komt "uw bedrijf, internationaal georiënteerd, eigenheid en esthetiek tonend spreekt mij erg aan.. wat stellender over?

Tijdens de eerste 2,5 jaar van mijn opleiding ontdekte ik, dat het oog hebben voor esthetiek en kwaliteit tijdens een ontwerpproces erg belangrijk is en ik dit erg interessant vind. is het van belang wanneer je dit hebt ontdekt?
Conceptueel werken ligt mij goed en ik ben visueel aangelegd. Daarom zou ik weglaten denk ik zou ik veranderen in ik denk veel te kunnen leren van de manier waarop xxxxx (naam bedrijf) te werk gaat.

succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 februari 2009, 19:29
Manhattan Manhattan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 3
Manhattan is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage

bedankt voor de tips! ik heb het veranderd.. ziet er idd al iets beter uit.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 3 maart 2009, 16:11
SometimesInMyDreams SometimesInMyDreams is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2009
Berichten: 9
SometimesInMyDreams is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage

hallo

ik heb een tip voor jouw. Je moet dadelijk alleen opletten van het nederlands naar het engels zetten dat je de zinsopbouw iets veranderd anders krijgt je geen logische engelse zinnen. Maar verder ben ik het eens met de gene die voor me heeft gereageerd.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief stage sociotherapeut linnepin87 Sollicitatiebrief en cv 3 2 november 2011 14:26
Sollicitatiebrief stage Andres Sollicitatiebrief en cv 4 5 mei 2009 17:53
Voorbeeld sollicitatiebrief gevraagd voor stage bij een bank bussiness_girl Sollicitatiebrief en cv 1 9 oktober 2007 18:45
Sollicitatiebrief voor stage CWI saartje Sollicitatiebrief en cv 5 10 januari 2007 18:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon