Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 april 2010, 16:43
tanja1981 tanja1981 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Berichten: 1
tanja1981 is on a distinguished road
Standaard Kan iemand mij helpen, ik loop vast op het onderwerp stage

Lieve mensen,

Ik heb een sollicitatie brief geschreven, maar loop vast op het onderwerp stage, ik weet niet echt welke zin ik hier voor kan gaan gebruiken. ook wil ik jullie vragen of mijn spelfouten en zinsopbouw voldoende is en goed overkomt.
Ik loop stage bij een bedrijf waar elke vorm van bouwkunde in voor komt.


dit is de sollicitatie:

Geachte heer,

Bij het zien van de vacature xxxx in de weekendkrant, was ik meteen enthousiast. Zowel de bedrijfs- als de functieomschrijving sprak mij erg aan, omdat het me zeer uitdagend lijkt om verschillende werkzaamheden te kunnen uitvoeren voor uw bedrijf. Daarnaast denk ik dat mijn flexibele en positieve instelling hier erg van belang kunnen zijn.

Naast het opstellen van bestekken en offertes het uitrekenen van mentrages vanaf tekeningen of uit de praktijk, is mijn doel een tevreden klant. Dat ik daarbij in mijn werk een positieve bijdrage kan leveren door de wens uit te werken naar een kwalitatieve oplossing, motiveert mij enorm.

Na bijna acht jaar met plezier te werken bij de xxxxx, en hiervoor alle benodigde cursussen te hebben gevolgd die nodig zijn om mijn werk goed uit te voeren, ben ik toe aan een nieuwe afwisselende baan op het technisch bouwkundig gebied, één waarin ik optimaal kan functioneren.

Op dit moment ben ik bezig om mijn stage project af te sluiten bij xxxx, waar ik een uitgebreid pakket krijg hoe het in de bouwwereld zich afspeeld.

Daarnaast ben ik goed vertrouwd met het MS Office pakket Word, Excel, Outlook,Access en PowerPoint. Bovendien sta ik altijd klaar om mijn kennis verder bij te werken en uit te breiden.

Voor een compleet overzicht van mijn opleidingen en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie in een persoonlijke gesprek nader met u te bespreken.

Met vriendelijke groet,

xxxx


Bijlage: CV
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25
Sollicitatiebrief coördinator onderwijsorganisatie, feedback gevraagd Pinkie Sollicitatiebrief en cv 6 16 februari 2009 21:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon