Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 juli 2007, 16:47
nieuwpoort nieuwpoort is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juli 2007
Berichten: 1
nieuwpoort is on a distinguished road
Standaard Thuisstudie tandartsassistente

Hoi, ik ben Patricia en ik ben 33 jaar. Ik ben al jaren werkzaam in de beveiliging. Door de onregelmatige werktijden is het moeilijk om dit te blijven combineren met mijn kind, omdat ook mijn vriend op zijn weleens onregelmatig werkt. Nu ben ik eens gaan nadenken wat ik anders zou willen gaan doen. Toen ben ik er dus op gekomen om een thuisstudie tandartsassistente te gaan doen. Maar kom ik met een basisopleiding wel aan de slag en zijn er tandartsen die je de gelegenheid geven om tijdens je thuisstudie je al een baan te geven en speelt mijn leeftijd ook niet mee? Ik hoop dat er iemand is die mijn vraag kan beantwoorden.
Groetjes van PaTRICIA
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 oktober 2007, 17:47
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Thuisstudie tandartsassistente

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nieuwpoort Bekijk bericht
Hoi, ik ben Patricia en ik ben 33 jaar. Ik ben al jaren werkzaam in de beveiliging. Door de onregelmatige werktijden is het moeilijk om dit te blijven combineren met mijn kind, omdat ook mijn vriend op zijn weleens onregelmatig werkt. Nu ben ik eens gaan nadenken wat ik anders zou willen gaan doen. Toen ben ik er dus op gekomen om een thuisstudie tandartsassistente te gaan doen. Maar kom ik met een basisopleiding wel aan de slag en zijn er tandartsen die je de gelegenheid geven om tijdens je thuisstudie je al een baan te geven en speelt mijn leeftijd ook niet mee? Ik hoop dat er iemand is die mijn vraag kan beantwoorden.
Groetjes van PaTRICIA
Hallo Patricia,
Kijk eens op www.m2tandartsen.nl
Ik weet niet waar je woont, maar wij hebben 3 praktijken en zijn regelmatig op zoek naar nieuwe medewerkers.
Nog geen afgeronde opleiding hoeft geen probleem te zijn.

Indien je interesse hebt kun je via onze site reageren.

Laurine Mooijman
Praktijkmanager M2 tandartsen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief tandartsassistente, goed genoeg? mitaloco Sollicitatiebrief en cv 2 15 juni 2009 14:29
open sollicitatie tandartsassistente nadine158 Sollicitatiebrief en cv 2 4 februari 2007 13:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon