Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 september 2005, 13:42
jamila jamila is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 september 2005
Berichten: 1
jamila is on a distinguished road
Standaard wil iemand aub hiernaar kijken zo snel mogelijk want ik wil beginnen met solliciteren

[font=Verdana]{ hier mijn adres}[/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana]Belastingdienst
Postbus 58944
1040 EE
Amsterdam



{ spatie}

Amsterdam, 30 september 2005


Betreft: open sollicitatie

Geachte heer/mevrouw,

Met meer dan gewone belangstelling volg ik de wijzigingen in het belastingstelsel. Ik vind het zeer interessant hoe de veranderingen plaatsvinden met betrekking tot de inkomensbelasting, huursubsidie en dergelijke.

Graag zou ik mijn capaciteiten willen inzetten en uitbreiden binnen een interessante functie. Het spreekt mij bijzonder aan om bij te dragen aan de ontwikkeling van uw instelling. Mijn interesse voor het werken bij een grote overheidsinstelling is al van jongs af aan.

Ik ben zeer flexibel ingesteld en kan zowel zelfstandig als in een teamverband werken.

Waarschijnlijk zal het feit, dat ik naast mijn creativiteit en stressbestendigheid, ook over een krachtige inzet en wil beschik. Ik sta open voor verdere opleidingen binnen het bedrijf.

Wanneer er binnen uw instelling op dit ogenblik of op korte termijn een functie vacant is die in de lijn van mijn opleiding en interesses ligt, dan zou ik hier graag voor in aanmerking willen komen. Voor meer gegevens over mijn opleiding, ervaring en interesses verwijs ik u naar het bijgevoegde curriculum vitae.

In afwachting van op uw reactie teken ik.


Hoogachtend,

[/font]

[font=Verdana][/font]
[font=Verdana]mijn naam
[/font]
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 oktober 2005, 13:12
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: wil iemand aub hiernaar kijken zo snel mogelijk want ik wil beginnen met solliciteren

Je zegt 'Waarschijnlijk zal het feit...' Alleen maak je die zin niet echt af!!!

Je zegt 'In afwachting van op uw reactie' -> In afwachting van..., of wachtend op...

Gr. Mieke
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 oktober 2005, 22:56
Nina Nina is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2005
Berichten: 1
Nina is on a distinguished road
Arrow Re: wil iemand aub hiernaar kijken zo snel mogelijk want ik wil beginnen met solliciteren

Wat Mieke zei, maar verder ook nog wat klkeine dingetjes:

Mijn interesse voor het werken bij een grote overheidsinstelling is al van jongs af aan.
--> Mijn interesse voor (ook mogelijk: mijn interesse in...) het werken bij een grote overheidsinstelling is al van jongs af aan aanwezig.

Ik ben zeer flexibel ingesteld en kan zowel zelfstandig als in een teamverband werken.
--> in een team of in teamverband

Verder is het ook niet verkeerd, ondanks dat je het in je brief al vermeld hebt, om onder je ondertekening, het volgende te vermelden:
bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon