Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 december 2007, 00:59
kiki kiki is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 december 2007
Berichten: 10
kiki is on a distinguished road
Standaard Loopbaanadvies gevraagd...

Zoals zovelen hier weet ik t echt even niet meer.
Ik zal mezelf even voorstellen, jonge meid van 23jr. Vorig jaar afgestudeert aan het HTRO. sindsdien werkzaam bij een reisbureau keten en nu opzoek naar iets niews. Mijn werk biedt me niet de uitdagingen die ik zoek. Ik zou graag een baan willen als eventmanager of iets in die richting. plannen, organiseren, de administratieve afhandeling en dergelijke. Nu heb ik een aanbieding gekregen van een uitzendbureau om te gaan werken als intercedent. Op zich lijkt het me leuk, niet de hele dagen op kantoor de deur uit naar klanten..maar, het is eigenlijk verder precies hetzelfde wat ik nu doe maar dan met mensen ipv met vakanties. commercieel zit het wel goed bij mij, er is mij ooit verteld dat ik iemand nog zijn eigen fiets zou kunnen verkopen. Maar weet niet of ik dat me hele leven wil doen, mensen dingen verkopen. ik wil actie in me werk, niet elke dag hetzelfde.
Verder ben ik een behoorlijk creatief persoon, ik ben vrij hyper altijd (geen adhd maar kan slecht tegen de hele dag 1 ding doen)...als iemand tips of trucs heeft om er achter te komen wat ik kan gaan doen...GRAAG!

Ow en uit de beroepskeuze testen komt altijd hetzelfde...iets creatiefs! neej...daar heb je wat aan! haha..

In elk geval alvast bedankt voor de reacties..Groetjes, Kiki
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 december 2007, 09:42
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard Re: Loopbaanadvies gevraagd...

Hoi Kiki,

Ervan uitgaand dat we moeten doorwerken tot ons 70-ste (vergrijzing)... Dat betekent dat je nog 47 jaar moet. Wanneer je nu een beroep moet kiezen voor de rest van je leven... Dat is niet te overzien. Daarnaast zijn er nauwelijks nog banen voor het leven meer. Pas rond je dertigste zou je zo ongeveer gesetteld moeten zijn.

Ik zou zeggen: Start lekker als intercedent. Leuk werk. Hou ondertussen je ogen open voor andere mogelijkheden. Je hebt nog alle tijd van de wereld, Kiki.

Geduld....
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 december 2007, 20:00
kiki kiki is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 december 2007
Berichten: 10
kiki is on a distinguished road
Standaard Re: Loopbaanadvies gevraagd...

Dank je.
Vandaag ben ik op gesprek geweest bij een uitzendorganisatie.
Het gesprek op zich ging erg goed, de interviewer gaf ook aan dat ze het fijn vond dat ik me goed had voorbereid en dan ik vlot en spontaan overkwam. Nou op zich is dat niet echt een slechte manier om je sollicitatie mee af te sluiten dacht ik zo. Als het goed is wordt ik maandag gebeld om te horen of ze met me verder willen of niet natuurlijk. Ik heb er zelf wel een goed gevoel bij, en zou persoonlijk graag bij deze organisatie aan het werk gaan.

Dus ik hoop dat het wat wordt. In elk geval super bedankt voor je reactie, zo had ik het zelf nog niet echt bekeken moet ik eerlijk zeggen. Ik kon me alleen maar focussen op OH HEMEL, wat moet ik doen? wat ik voor de rest van mijn leven, maar zie nu (eindelijk) in, dat ik dat nu eigenlijk nog helemaal niet hoef te weten! Dus echt bedankt! Ik hou je op hoogte van eventuele vorderingen.

Groetjes, Kiki
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 januari 2008, 22:54
Dynamic Interact
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Loopbaanadvies gevraagd...

Ben wel benieuwd of het wat geworden is??

Groet, Annika

Dynamic Interact
www.dynamicinteract.eu
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief dierenartsassistente..hulp gevraagd bij mamsvanindy Sollicitatiebrief en cv 1 18 september 2007 11:40
Hulp gevraagd bij mijn 1e sollicitatiebrief Nathaley Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2006 16:40
1e sollicitatiebrief, IT-technieker - commentaar gevraagd bertbert Sollicitatiebrief en cv 1 13 april 2006 02:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon