Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 mei 2009, 21:54
Lutra Lutra is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 mei 2009
Berichten: 2
Lutra is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief Jachthavens

Hallo allemaal,

Het is lang geleden dat ik een brief heb geschreven en al helemaal niet in het Nederlands.
Ik wil graag een baantje voor deze zomer (of wat langer) bij een jachthaven, zeg maar "terug naar mijn wortels".
Graag jullie commentaar.

Alvast bedankt,
Lutra

------------------------------------------------------------------
Geachte <heer of mevrouw> <naam> ,

Zoekt u een enthousiaste aanvulling op uw team voor deze zomer?

Op mijn 17de maakte ik de keuze voor de maritieme wereld. Na mijn opleiding ben ik naar de Côte d’azur in zuid Frankrijk getrokken en daar heb ik met plezier gewerkt.
Ik ben in Nederland komen wonen, omdat ik een lieve vrouw heb ontmoet. Nu woon ik bijna 5 jaar in Nederland en heb inmiddels een aantal andere dingen gedaan. Maar ik begin te merken dat ik het water en de boten toch wel erg ben gaan missen.

Mijn opleiding in Frankrijk bestond vooral uit het onderhouden van motoren van pleziervaartuigen. Daarna heb ik ook een opleiding gevolgd in Sales. Tijdens mijn stages en daarna in mijn baan heb ik veel ervaring opgedaan.
Tot mijn taken behoorden reinigen, reparaties uitvoeren, onderhoud plegen aan in-board en buitenboord motoren en schilderen van schepen o.a. ook boten voorzien van antifoulingproducten. Maar ook verhuur en het varen van toeristen die geen vaarbewijs bezitten.
Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum Vitae.

Graag zou ik voor een functie in uw bedrijf in aanmerking komen. Mijn voorkeur gaat uit naar een baan die één of een aantal van deze taken/werkzaamheden omvatten; boten schilderen, betimmering maken, boten op de wal zetten, boten wassen/afspuiten, boten varen.
Hopelijke vormen hierbij mijn opgedane vaardigheden, evenals mijn kennis een pre.
Ik hoop dat u iemand kunt gebruiken die gemotiveerd is, zich voor honderd procent inzet, zeer sociaal is, een vrolijk karakter heeft en geen negen tot vijf mentaliteit. In het getuigschrift, dat ik als bijlage heb toegevoegd, kunt u lezen hoe mijn vorige werkgever mij typeert.

Ik hoop dat deze e-mail uw interesse in mij geprikkeld heeft. Graag zou ik een en ander nader toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
****

E-mail: ***@***.nl

Attachment: Curriculum Vitae

-----------------------------------------------------------------
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 mei 2009, 02:01
Kick Kick is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 mei 2009
Berichten: 1
Kick is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Jachthavens

ff een reactie op je sollicitatiebrief/mail. Er staat in elk geval volgens mij een schrijffoutje in n.l. bijna onderaan staat hopelijke dit moet volgens mij zijn hopelijk. Verder zou ik over je motivatie zeggen dat je 110 % gemotiveerd bent. (dit alleen als je dat ook zo voelt)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 mei 2009, 13:47
Lutra Lutra is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 mei 2009
Berichten: 2
Lutra is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Jachthavens

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kick Bekijk bericht
ff een reactie op je sollicitatiebrief/mail. Er staat in elk geval volgens mij een schrijffoutje in n.l. bijna onderaan staat hopelijke dit moet volgens mij zijn hopelijk. Verder zou ik over je motivatie zeggen dat je 110 % gemotiveerd bent. (dit alleen als je dat ook zo voelt)
Gemotiveerd, ja dat ben ik, ik heb het erg gemist, dus ik wil het graag.
Misschien komt het juist iets "te" over?

De schrijf fout, dank je, gewoon over het hoofd gezien.

Gr.
Lutra
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
haven, jachthaven, medewerker, vakantiewerk

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon