Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 november 2011, 17:23
quincy
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief medewerker huishouding

Beste leden,
Ik wil graag uw advies en commentaar op mijn sollicitatiebrief. Alle tips en commentaar zijn welkom.

Geachte mevrouw xxxxx,

Op de website van xxxxxx las ik uw vacature dat u op zoek bent naar een medewerker huishouding voor 20 uur per week. Precies de functie waar ik naar op zoek ben. Met de onderstaande motivatie hoop ik u te kunnen overtuigen dat ik precies de persoon ben waar u naar op zoek bent.

Ik solliciteer naar deze functie omdat er in een 4 sterren hotel zorgvuldig en netjes gewerkt moet worden, en dat spreekt mij wel aan omdat ik zelf die eigenschappen/vaardigheden bezit. De werkzaamheden in een hotel zijn meer gericht op de huishoudelijke taken dan bij een andere bedrijf. Door mijn jaren lange ervaring in de schoonmaak weet ik van aanpakken.

Velen vinden schoonmaak/huishoudelijk werk niet leuk of geen echte baan. Maar ik vind het wel een echte baan omdat die werkzaamheden ook moeten gebeuren. Ik fleur helemaal op wanneer ik schoonmaak en alles weer lekker fris is.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 november 2011, 00:26
labear1386 labear1386 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 12
labear1386 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quincy Bekijk bericht
Beste leden,
Ik wil graag uw advies en commentaar op mijn sollicitatiebrief. Alle tips en commentaar zijn welkom.

Geachte mevrouw xxxxx,

Op de website van xxxxxx las ik uw vacature dat u op zoek bent naar een medewerker huishouding voor 20 uur per week. Precies de functie waar ik naar op zoek ben. Met de onderstaande motivatie hoop ik u te kunnen overtuigen dat ik precies de persoon ben waar u naar op zoek bent.

Ik solliciteer naar deze functie omdat er in een 4 sterren hotel zorgvuldig en netjes gewerkt moet worden, en dat spreekt mij wel aan omdat ik zelf die eigenschappen/vaardigheden bezit. De werkzaamheden in een hotel zijn meer gericht op de huishoudelijke taken dan bij een andere bedrijf. Door mijn jaren lange ervaring in de schoonmaak weet ik van aanpakken.

Velen vinden schoonmaak/huishoudelijk werk niet leuk of geen echte baan. Maar ik vind het wel een echte baan omdat die werkzaamheden ook moeten gebeuren. Ik fleur helemaal op wanneer ik schoonmaak en alles weer lekker fris is.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bijlage: curriculum vitae
Ik denk dat dit veel beter geweest zou zijn

Ik solliciteer naar deze functie omdat er in een 4 sterren hotel zorgvuldig en netjes gewerkt moet worden. Dat spreekt mij wel aan, omdat ik door mijn jaren lange ervaring in de schoonmaak die eigenschappen/vaardigheden bezit.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 6 november 2011, 11:15
patatje95 patatje95 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 11
patatje95 is on a distinguished road
Standaard

Ik denk dat je nog meer erin moet zetten waarom dit bedrijf jou nodig heeft. Misschien zoiets als: jullie bedrijf heeft mij nodig, omdat...

Het mag wat zekerder, want jij wil die baan dus verkoop jezelf!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 6 november 2011, 17:15
quincy
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo labear 1386,

Je schreef dat ik de 2e stukje moest veranderen, maar moet ik er dan wel bijzetten de werkzaamheden zijn meer gericht op de huishoudelijke taken dan bij een andere bedrijf. Door mijn jaren lange ervaring in de schoonmaak weet ik van aanpakken.? Of moet ik dat weg laten?

En vind je dat ik dat er ook in moet zetten over het stukje van: Velen vinden schoonmaak/huishoudelijk werk niet leuk of geen echte baan. Maar ik vind het wel een echte baan omdat die werkzaamheden ook moeten gebeuren. Ik fleur helemaal op wanneer ik schoonmaak en alles weer lekker fris is. Of moet ik dat weg laten?

En wat patatje schreef over jullie bedrijf heeft mij nodig omdat. Had ik volgende gedacht om dat achter deze zin te zetten Door mijn jaren lange ervaring in de schoonmaak weet ik van aanpakken. Jullie bedrijf heeft mij nodig omdat ik graag de handen uit de mouwen steek en mijn werk netjes aflever. Is die zin zo goed?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Sollicitatiebrief medewerker Klantenservice bij een woningbouwvereniging Sara29 Sollicitatiebrief en cv 4 16 september 2011 15:19
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 11:19
Sollicitatiebrief helpdesk medewerker ie0779162 Sollicitatiebrief en cv 6 26 augustus 2009 23:05
Sollicitatiebrief medewerker back office smstrijker Sollicitatiebrief en cv 3 28 juli 2008 16:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon