Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 juni 2012, 17:59
Willemien
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker kinderopvang

Hallo allemaal,

Vandaag kwam ik iemand tegen van een kinderopvang. Ze was aan het flyeren voor moeders die hun kind willen inschrijven in een kinderopvang. Ze sprak mij ook aan. Ik heb zelf geen kinderen, maar wil wel super graag in een kinderopvang werken!!!!! Dat gaf ik toen ook aan en ze zei dat ik kan solliciteren.
Ik heb even snel een sollicitatiebrief in elkaar gezet, maar ik weet van mezelf dat ik daar slecht in ben!!!!
Zouden jullie mij willen helpen????

Alvast bedankt!!!
---------------------------------------------------------------------
Kinderopvang
T.a.v. .....................
.....................
.......................

Mijn gegevens
..................
................
...............
...............
Rotterdam, 15 juni 2012


Betreft: sollicitatie pedagogisch medewerkster

Geachte mevrouw .........,

Onlangs kwam ik u tegen in ......, waar u bezig was met flyers uitdelen voor kinderopvang .......... Ik had aangegeven dat ik op zoek was naar een baan als pedagogische medewerkster. Graag kom ik voor deze functie in aanmerking.

In de vakantieperiodes ben ik fulltime beschikbaar. Buiten de vakantieperiodes kan ik ingezet worden als oproepkracht, omdat ik momenteel in mijn tweede jaar zit van de opleiding PABO aan de hogeschool ....... te ....... Ik ben reeds in het bezit van mijn Propedeuse. Tevens heb ik een Onderwijsassistente (MBO 4) diploma.

Tijdens mijn stageperiodes op diverse basisscholen, heb ik veel kennis opgedaan betreft het begeleiden en stimuleren van de ontwikkeling bij kinderen.
De eigenschappen die je nodig hebt voor in het onderwijs verschillen niet zoveel van die van de kinderopvang.

De functie spreekt mij erg aan, omdat ik hier een uitdaging in zie. Het creëren van een leefklimaat waar kinderen zich volop kunnen ontwikkelen en zich thuis voelen, is voor mij erg belangrijk.
Ik denk dat de combinatie van mijn ervaringen en mijn persoonlijke kwaliteiten, mij een geschikte kandidaat maken voor deze functie.
Door mijn affiniteit met kinderen en jongeren, mijn creativiteit zowel in activiteiten als in het vinden van oplossingen in groepsprocessen, denk ik dat ik zeer geschikt ben voor de functie.

Tenslotte ben ik communicatief vaardig, creatief, energiek, enthousiast, positief ingesteld, zelfstandig en werk ik graag in teamverband.

Graag licht ik mijn motivatie en cv verder toe in een gesprek.

Met vriendelijke groet,

............

Bijlage : Curriculum Vitae
  #2  
Oud 15 juni 2012, 18:16
Willemien
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Niemand????
  #3  
Oud 15 juni 2012, 18:24
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willemien Bekijk bericht
Niemand????
Dat is na 17 minuten een beetje een absurde reactie. Heb even een dagje geduld.

Lees bovendien eerst de spelregels van dit forum eens:

Citaat:
2. Geef eerst feedback op een paar sollicitatiebrieven of cv's van andere forumleden
Check een paar sollicitatiebrieven en geef jouw commentaar. Op dit forum helpen mensen namelijk elkaar; als jij hulp van anderen verwacht, verwachten wij dat jij eerst anderen helpt.
__________________
René
  #4  
Oud 15 juni 2012, 19:21
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willemien Bekijk bericht
---------------------------------------------------------------------
Kinderopvang
T.a.v. .....................
.....................
.......................

Mijn gegevens
..................
................
...............
...............
Rotterdam, 15 juni 2012


Betreft: sollicitatie pedagogisch medewerkster

Geachte mevrouw .........,

Onlangs kwam ik u tegen in ......, waar u bezig was met flyers uitdelen voor kinderopvang .......... Ik had aangegeven dat ik op zoek was naar een baan als pedagogische medewerkster. Graag kom ik voor deze functie in aanmerking.

In de vakantieperiodes ben ik fulltime beschikbaar. Buiten de vakantieperiodes kan ik ingezet worden als oproepkracht, omdat ik momenteel in mijn tweede jaar zit van de opleiding PABO aan de hogeschool ....... te ....... Ik ben reeds in het bezit van mijn Propedeuse. Tevens heb ik een Onderwijsassistente (MBO 4) diploma. Deze zin klopt niet.

Tijdens mijn stageperiodes op diverse basisscholen, heb ik veel kennis opgedaan betreft het begeleiden en stimuleren van de ontwikkeling bij kinderen.
De eigenschappen die je nodig hebt voor in het onderwijs verschillen niet zoveel van die van de kinderopvang. << Oh, leg eens uit?

De functie spreekt mij erg aan, omdat ik hier een uitdaging in zie. Het creëren van een leefklimaat waar kinderen zich volop kunnen ontwikkelen en zich thuis voelen, is voor mij erg belangrijk.
Ik denk dat de combinatie van mijn ervaringen en mijn persoonlijke kwaliteiten, mij een geschikte kandidaat maken voor deze functie.
Door mijn affiniteit met kinderen en jongeren, mijn creativiteit zowel in activiteiten als in het vinden van oplossingen in groepsprocessen, denk ik dat ik zeer geschikt ben voor de functie.

Tenslotte ben ik communicatief vaardig, creatief, energiek, enthousiast, positief ingesteld, zelfstandig en werk ik graag in teamverband. << Dit is weer zo'n opsom rijtje dat niks zegt over jou...

Graag licht ik mijn motivatie en cv verder toe in een gesprek.

Met vriendelijke groet,

............

Bijlage : Curriculum Vitae

Je brief heeft een hoog IK/MIJN gehalte en is er eentje van 13 in een dozijn. Je geeft aan wat JIJ wilt (vooral de tweede alinea over jou beschikbaarheid), maar niet waarom jij bij deze organisatie wilt werken.
  #5  
Oud 15 juni 2012, 19:30
Willemien
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Dat is na 17 minuten een beetje een absurde reactie. Heb even een dagje geduld.

Lees bovendien eerst de spelregels van dit forum eens:
Heel mooi die spelregels, maar zoals ik eerder aangaf ben ik heel slecht in het schrijven van brieven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danjel Bekijk bericht
Je brief heeft een hoog IK/MIJN gehalte en is er eentje van 13 in een dozijn. Je geeft aan wat JIJ wilt (vooral de tweede alinea over jou beschikbaarheid), maar niet waarom jij bij deze organisatie wilt werken.
Nu valt het mij ook op! Bedankt.. ik zal het proberen aan te passen.
  #6  
Oud 15 juni 2012, 20:50
Vrunck Vrunck is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2012
Berichten: 40
Vrunck is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Dat is na 17 minuten een beetje een absurde reactie. Heb even een dagje geduld.

Lees bovendien eerst de spelregels van dit forum eens:
Idd... Lezen en corrigeren kost vaak meer dan die 15 minuutjes
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in kinderdagopvang carli Sollicitatiebrief en cv 2 19 juli 2010 16:20
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker kinderopvang mandytjuh Sollicitatiebrief en cv 2 26 mei 2009 19:08
Graag mening over sollicitatiebrief pedagogisch medewerker kinderopvang patje81 Sollicitatiebrief en cv 2 4 februari 2009 12:05
sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar! ellis Sollicitatiebrief en cv 1 1 juni 2007 20:47
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon