Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 augustus 2009, 12:34
renek renek is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Berichten: 4
renek is on a distinguished road
Standaard Graag reaktie op cv

Hallo collega tijgers

dit is bedoeld als bijlage voor een sollicitatie bij een gemeente.

het is voor het eerst dat ik een brief en cv maak, en elk begin is lastig. Graag uw ongezouten kritiek en aanmerking

Alvast bedankt

ReneK
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc cv renek.doc‎ (34,0 KB, 266x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 augustus 2009, 21:03
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Graag reaktie op cv

Hai Rene,

Op zich netjes, kort maar krachtig. Alleen even zorgen dat alles hetzelfde lettertype is ;-)

Je zou misschien de werkervaringen iets verder kunnen uitwerken, uiteraard gericht op de functie die je wenst...Ga je voor een functie als bouwkundig iets, dan zou ik daar iets meer over willen weten en hoef ik niet zo nodig te weten dat je in een keuken hebt gewerkt.

Kennis van automatisering is nogal magertjes omschreven....Als het enkel een office pakket is, dan mag je dat best een beetje opkloppen: Word, powerpoint, excel, outlook...en alle andere software (voor een gemeente relevante software, dus niet een leuk pakketje om audio mee te kunnen bewerken).


Verder ligt het eg aan wat voor functie je voor schrijft...

Thor.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 augustus 2009, 21:16
renek renek is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Berichten: 4
renek is on a distinguished road
Standaard Re: Graag reaktie op cv

Bedankt voor je reactie , het gaat hier om iets heel anders namelijk klantbeheerder op een afdeling sociale zaken

vandaar dat ik niet specifiek inga op mijn bouw verleden
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 augustus 2009, 21:33
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Graag reaktie op cv

Oef, da's even andere koek ;-)
In dat geval is je CV nog niet helemaal uitgekristalliseerd. Iets meer omschrijven wat je op dat vlak doet op dit moment. Als ZZP-er heb je uiteraard al veel met klanten te maken, je zou daar iets meer over kunnen uitweiden.

In dit geval is ook de begeleidende brief van belang, daar kun je meer 'slijmen' (hihi) en verduidelijken waarom ze juist Rene een keer moeten uitnodigen voor een gesprekje!

Thor.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 augustus 2009, 22:05
renek renek is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Berichten: 4
renek is on a distinguished road
Standaard Re: Graag reaktie op cv

hoi thorr , zoals ik als zei is dit mijn eerste en heb veel informatie verzameld vanaf deze site.

ik heb hierbij de eerste opzet van een brief gedaan

alvast bedankt
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc sol_renek.doc‎ (29,5 KB, 31x gelezen)
Met citaat reageren
  #6  
Oud 25 augustus 2009, 22:38
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Graag reaktie op cv

Hai Rene, hierbij je brief:

Geachte Heer/mevrouw,
xxxxxxx, 25-augustus 2009

Betreft: Sollicitatie Klantbeheerder inburgering

Motivatie bij hoef je niet te vermelden.

Tijdens een gesprek (hier hoef je niet precies aan te geven dat jij het was ie gebeld heeft) met Mevrouw xxxxxx, werkzaam op uw (hoofdletter u gebruik je enkel nog voor God, of god, ligt een beetje over hoe je daar tegenover staat. Maar deze u hoeft dus niet groot te zijn )afdeling, maakte zij mij attent op de vacature Klantbeheerder inburgering.
De functie van klantenbeheerder inburgering biedt mij de mogelijkheid mij verder te ontwikkelen in de richting waar mijn hart ligt, in een vakgebied dat volop in beweging is. Maar hier mis ik in welke richting jouw hart ligt: het helpen van mensen die willen inburgeren neem ik aan! Dat moet je er wel bij schrijven.
De baan levert in mijn ogen een positieve bijdrage aan het leven van elke inburgeringsplichtige maar zeker ook aan de samenleving als geheel.

In mijn werk ben ik iemand die nauwkeurig, serieus en leergierig is. Graag zoek ik dingen tot op de bodem uit (geen komma) en zoek naar passende oplossingen. Ik beteken graag iets voor mensen (geen komma) en vind het leuk om aanspreekpunt te zijn en informatie te verstrekken. In diverse functies heb ik veel ervaring opgedaan op het vlak van communicatie met klanten.

Mijn uiteenlopende werkervaring heeft ertoe bijgedragen dat ik beschik over vele administratieve vaardigheden zoals loonadminstratie, belastingaangiftes en urenregistratie en ben ik in staat zelfstandig en efficiënt te werken.
Ik ben van nature ondernemend, sociaal, positief, dienstverlenend ingesteld en wil graag mensen verder helpen. Ik denk dat ik een goede kandidaat ben voor deze functie. Graag zou ik u hiervan in een persoonlijk gesprek overtuigen.

Zoiets?

T.

Laatst gewijzigd door thor2002; 25 augustus 2009 om 22:39 Reden: rood is beter leesbaar dan lichtblauw!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 25 augustus 2009, 23:00
renek renek is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Berichten: 4
renek is on a distinguished road
Standaard Re: Graag reaktie op cv

hier heb ik veel aan bedankt , ik heb een en ander vervangen , hierbij een nieuwe versie
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc sol_renek.doc‎ (29,0 KB, 32x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cv, graag hulp Vladder Sollicitatiebrief en cv 1 8 april 2009 15:53
Graag feedback over CV dpatak Sollicitatiebrief en cv 1 27 maart 2009 18:16
Graag respons op CV (Is haast bij) Fred Sollicitatiebrief en cv 3 15 oktober 2008 12:55
CV mixvorm van vaardigheden en a-chronologisch. Graag commentaar. Docent NT2 Sollicitatiebrief en cv 8 23 juli 2008 22:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon