Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 juli 2014, 03:13
Delta121 Delta121 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 juni 2014
Berichten: 2
Delta121 is on a distinguished road
Standaard tegenvallende arbeidsvoorwaarden en geen zin meer.

Beste.
Eigenlijk zou ik heel blij moeten wezen ik kan ergens gaan werken, en ik zag het de eerste 2 gesprekken ook echt zitten. Bij het contract tekenen werd ik zo somber en had er totaal geen zin meer in.

wat gebeurde er?.
Mijn salaris is na rondvraag en opzoek werk zo ver onder het gemmidelde dat ik ga twijfelen..
overwerk wordt niet vergoed, er er gaat regelmatig overwerk plaats vinden.
ik moet toeleggen op mijn reiskosten, omdat deze niet dekkend zijn.
Er worden dingen verwacht welke niet eerder ter sprake kwamen .
ik krijg op eens een dubbelfunctie, de functie waar ik op heb gereageerd wordt even snel met een andere functie samen gekoppeld.
Ik heb geen duidelijke omschrijving? En zie nu al dat ik alles alleen kop oplossen, te veel. En ik wordt meteen al onder druk gezet.
weet het effe niet meer.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 juli 2014, 10:35
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Eigenlijk zou ik heel blij moeten wezen ik kan ergens gaan werken,
Waarom zou je blij moeten zijn? Je hebt blijkbaar gesolliciteerd op een baan die - nu alles zwart op wit moet komen te staan - er heel anders uitziet. Dan is het toch niet raar dat je teleurgesteld bent? Ik raad je aan om het gesprek aan te gaan met je potentiële werkgever en je pijnpunten aan te geven. Als er geen bevredigend antwoord komt, raad ik je aan de baan niet aan te nemen en verder op zoek te gaan.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 juli 2014, 17:45
Miss_Lizzle Miss_Lizzle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 12 december 2011
Berichten: 30
Miss_Lizzle is on a distinguished road
Standaard

Hoi Delta,

Dat je twijfelt is niet zo gek en herkenbaar. Het komt wel eens voor dat een functie in gesprekken geweldig lijkt maar puntje bij paaltje toch niet zo geweldig (lijkt) te zijn.

Laatst had ik precies hetzelfde; een gesprek gehad waarbij de functie mooi naar voren kwam met natuurlijk ook wel wat mindere kanten maar over het algemeen klonk het geweldig. Tot er gesproken werd over salaris en het daadwerkelijk tekenen.

Het gebeuren werd steeds vager, waarbij een onheilspellend gevoel naar boven kwam. In mijn geval heb ik mijn gevoel gevolgd en de baan afgewezen. Is dit handig gezien de "crisis" en het feit dat er niet veel banen zijn? Wellicht niet, maar voor mij is het volgen van mijn gevoel belangrijk.

Wat voor jou belangrijk is, daar moet je zelf achter zien te komen. Ga een gesprek aan zoals eerder aangegeven en kijk dan verder wat een vervolgstap kan zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen pabo meer, nu geen idee professortwijfel Loopbaanvragen 3 4 januari 2014 11:14
Baas dreigt met niet betalen loon en nog meer; graag uw hulp Lau0480 Je rechten en plichten als werknemer 1 27 mei 2013 11:04
Sollicitatiebrief begeleider Clarice Sollicitatiebrief en cv 3 15 januari 2012 14:38
Geen uitdaging meer in salesfunctie. Hoe verder? den123 Loopbaanvragen 2 27 september 2011 16:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon