Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 januari 2007, 15:01
BaZZeHH BaZZeHH is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 8
BaZZeHH is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie projectontwikkeling

Hey,

Ik heb vanmorgen mijn cv geplaatst en nu heb ik ook een sollicitatiebrief geschreven. opmerkingen adviezen zijn meer dan welkom! ik twijfel zelf of ik de tweede en derde alinea moet omdraaien.

....................................
Vlaardingen, 8 januari 2007

<bedrijf>

Onderwerp: open sollicitatie

Geachte mevrouw <naam>,

Graag solliciteer ik naar een functie binnen de afdeling projectontwikkeling van uw bedrijf. Als enthousiaste en jonge bouwkundige ben ik van mening dat ik een aanvulling ben voor <bedrijf>.

Op 24 januari verwacht ik mijn studie bouwkunde aan de Hogeschool Rotterdam succesvol af te ronden. Tijdens het afstudeerproject van mijn opleiding heb ik in een team van drie studenten gewerkt aan de ontwikkeling van een centrum voor dagbesteding voor verstandelijk gehandicapten, gecombineerd met een lunchroom en woningen. Hierbij zijn diverse facetten van het bouwproces aan bod gekomen: het uitvoeren van haalbaarheidsstudies en het maken van een investeringsbegroting tot het bouwtechnisch detailleren van het gebouw. Het afstudeerproject en vorige werkervaring hebben mijn interesse voor het ontwikkelproces dusdanig vergroot, dat ik hier carričre in wil maken.

<Bedrijf> heeft zich meer dan bewezen in de bouwsector met aansprekende projecten in geheel West-Nederland. Als starter op de arbeidsmarkt met een gezonde dosis werklust en doorzettingsvermogen kan ik bijdragen aan deze succesvolle onderneming. U kunt van mij iemand verwachten die het best naar voren komt in een team, bij analyseren van problemen en creëren van oplossingen.

Graag wil ik u om advies vragen over mijn mogelijkheden binnen uw bedrijf zonder tegenbericht bel ik u <datum>. Hopelijk zult u voor uw bedrijf interessante aanknopingspunten vinden in mijn curriculum vitae.

Met vriendelijke groeten,


<Handtekening>
<Naam>
<Adres>


Bijlage: curriculum vitae
.................................................. ..
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 januari 2007, 15:54
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie projectontwikkeling

Hey bastiaan,

Een duidelijke brief met een mooi slot. Je houdt zelf het initiatief om te bellen als je niks vernomen hebt.

De alinea's omdraaien zoals jezelf zegt zou ik niet doen. Deze volgorde lijkt me logischer.

Bij je eerste alinea zou ik zeggen waarom je een aanvulling bent voor het bedrijf. Je kunt er iets van maken in de zin van: dat je een open, jonge frisse blik hebt op de projecten en dus met andere ogen naar dit soort werkzaamheden kijkt.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie nadiasja Sollicitatiebrief en cv 1 6 november 2006 15:04
Open sollicitatie office manager/accountmanager marcmarieke Sollicitatiebrief en cv 1 27 september 2006 11:17
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon