Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 juni 2007, 23:49
Jorran's schermafbeelding
Jorran Jorran is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 juni 2007
Berichten: 2
Jorran is on a distinguished road
Post Sollicitatie Theatertechnicus

Ik wil graag gaan werken als theatertechnicus in een theater.
Dit is mijn eerste sollicitatiebrief, hebben jullie commentaar voor de brief?
Alvast bedankt


<naam>
T.a.v. P&O
Postbus <XXX>
<adres>
<email>

Betreft: vacature theatertechnicus

Amersfoort, 24 Juni 2007

Geachte <naam>,

Enthousiast, leergierig, ambitie. Dat zijn de steekwoorden die bij mij passen voor de sollicitatie van theatertechnicus. De advertentie van theatertechnicus zag ik staan op jullie site en ik was direct enthousiast.

Ik heb een tijd geleden een cursus theatertechniek gevolgd, hierna heb ik met steeds meer verschillende producties voorzien van de benodigde theatertechniek, met veel enthousiaste reacties achteraf. Ik ben zo enthousiast voor het vak dat ik al het mogelijke met twee handen tegelijk aanpak.

Ik ben iemand die alles wilt leren en altijd bezig wilt zijn met theatertechniek. Ik ben razend enthousiast voor deze baan. Jullie halen met mij een erg leergierige technicus binnen, waar jullie geen spijt van zullen hebben.

Mijn ambities zijn om het ver te schoppen in het vak. En ik wil mij verder ontwikkelen in het theater de Lieve Vrouw.
Ik wil graag werken in de Lieve Vrouw, omdat ik als Amersfoorter de Lieve Vrouw erg goed ken. Het is een mooi, niet te groot theater voor jong en oud. En het is een erg leuk theater waar ik al eerder met veel plezier heb gewerkt.

Ik hoop u overgehaald te hebben om een nieuwe enorm enthousiaste theatertechnicus te verwelkomen voor een verder gesprek.

Met vriendelijke groeten,

Jorran ******

Bijlage: curriculum Vitae

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 28 januari 2010 om 19:37 Reden: Op verzoek geanonimiseerd
  #2  
Oud 26 juni 2007, 18:47
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie Theatertechnicus

Hoi Jorran,

Je schrijft je brief vanuit de ik-vorm. Beter is om in je brief aan te tonen waarom jij en het bedrijf goed bij elkaar passen.

Val ook niet in herhaling. Je zegt wel erg vaak dat je erg enthousiast bent.

Maak gebruik van de tips op de site. Eén ervan is het gebruik maken van het AIDA-model. Ga dat gebruike, zet per alinea steekwoorden wlek betrekking hebben op jouw-de job-de werkgever en maak dan goedlopende volzinnen. Zet daarna nogmaals je brief hier op het forum. Deze brief zou ik zeker niet versturen omdat hij niet lekker in elkaar zit.

Hopelijk kun je er iets mee.
Groet,
Rens
__________________
Rens
  #3  
Oud 27 juni 2007, 21:22
Jorran's schermafbeelding
Jorran Jorran is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 juni 2007
Berichten: 2
Jorran is on a distinguished road
Post Re: Sollicitatie Theatertechnicus

Hallo,
Ik heb de brief aangepast maar voor mijn gevoel is de brief nog niet 100% af.
Ook is de brief een stuk korter geworden, maar ik vind het wel iets lekkerder lezen.

Groet,
Jorran



<naam>
T.a.v. P&O
Postbus <XXX>
<adres>
<email>

Betreft: vacature theatertechnicus

Amersfoort, 24 Juni 2007

Geachte mevrouw <naam>,

Enthousiast, ambitieus, gedreven. Dat zijn de steekwoorden die bij mij passen voor de sollicitatie van theatertechnicus. De advertentie van theatertechnicus zag ik staan op jullie site en ik was direct enthousiast.

De afgelopen tijd heb ik meegewerkt aan verschillende producties, dit nadat ik mijn cursus theatertechniek succesvol heb afgerond. Er waren momenten dat er problemen waren met de techniek. Op dat soort momenten kwam ik met de oplossing. Problemen weet ik creatief op te lossen, ook na een lange dag hard werken.

Ik zou graag willen komen werken in de Lieve Vrouw, ik heb vaker gewerkt in de Lieve Vrouw wat mij erg beviel. Ik ben dé kandidaat die zich volledig zal inzetten en zich zal verder ontwikkelen in het theater de Lieve Vrouw.

Ik vertrouw erop u overgehaald te hebben om een nieuwe enthousiaste theatertechnicus te verwelkomen voor een verder gesprek.

Met vriendelijke groeten,

Jorran ******

Bijlage: curriculum Vitae

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 28 januari 2010 om 19:37
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatie onderwijsassistent mèlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon