Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 oktober 2011, 15:14
usbToaster usbToaster is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 september 2011
Berichten: 3
usbToaster is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief creatief DTP'er

Ik zou heel graag tips en verbeteringen willen krijgen voor mijn sollicitatiebrief voor creatief DTP'er.

De brief:


Geachte heer ..,

Ik stuur deze brief ter reactie van uw vacature op monsterboard.nl, waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een creatieve DTP'er. Wat mij aantrekt aan uw bedrijf is dat het een internationale focus en een brede variatie in klanten heeft.

Al vanaf de eerste dag op mijn opleiding voor Allround DTP'er op het Mediacollege te Amsterdam, vond ik het geweldig om mijn creativiteit te combineren met de technische aspecten van het DTP werk. In het jaar dat ik stage heb gelopen voor diezelfde opleiding, heb ik ook mijn creativiteit veel verder kunnen ontwikkelen.

In het jaar dat ik zelfstandig gewerkt heb als Internet Marketeer, heb ik geleerd hoe je ontwerpen kunt maken die naadloos bij de wensen van de klant aansluiten. Bovendien heb ik veel geleerd over marketing zelf en hoe je een doelgroep aan een product kunt koppelen.

Ik ben altijd gedreven om mezelf te overtreffen met iedere opdracht en als ik aan iets begin, kan ik dat heel moeilijk wegleggen.

Ik zou mijzelf tot slot willen omschrijven als gedreven, stressbestendig, sociaal, accuraat en enthousiast. Voor meer informatie over mij, verwijs ik u door naar mijn CV, die ik bij deze brief heb meegestuurd. Ook nodig ik u uit om een kijkje te nemen op mijn website voor mijn portfolio.

Bedankt voor uw getoonde interesse. Ik kijk alvast uit naar een persoonlijk gesprek, waarin ik mijn motivatie en mijn portfolio verder kan toelichten.

Met vriendelijke groet,


...


Bijlage: Curriculum Vitae
  #2  
Oud 10 oktober 2011, 15:41
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Hallo usbToaster,

Even over de forumetiquette: na je vorige verzoeken om feedback kwamen verschillende reacties, maar je hebt niets meer van je laten horen. Veel mensen vinden dat vervelend. Een eenvoudig "dankjewel" is wel het minste, net als in het echte leven, wanneer je hulp vraagt en krijgt.

Verder wijs ik je even op de huisregels:
Citaat:
2. Geef eerst feedback op een paar sollicitatiebrieven of cv's van andere forumleden
Check een paar sollicitatiebrieven en geef jouw commentaar. Op dit forum helpen mensen namelijk elkaar; als jij hulp van anderen verwacht, verwachten wij dat jij eerst anderen helpt.
Ik sluit deze discussie. Help eerst een paar andere mensen en gedraag je in dit forum een beetje sociaal. Daarna mag je je brief hier opnieuw plaatsen.
__________________
René
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief Creatief DTP-er H-J Sollicitatiebrief en cv 0 26 juni 2009 20:38
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
sollicitatiebrief ter beoordeling lunamay Sollicitatiebrief en cv 1 21 augustus 2008 17:13
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon