Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 november 2015, 19:52
kirsten144 kirsten144 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 november 2015
Berichten: 4
kirsten144 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief customer service representative. Graag feedback.

Hallo carričretijgers,

Ik hoop dat jullie feedback kunnen geven op onderstaande brief. Bij de functie-eisen staat specifiek vermeld dat kandidaten Nederlands, Engels en Frans moeten spreken. Ik ben op dit moment echter bezig met het afronden van mijn opleiding (ik verwacht mijn diploma in januari 2016), maar ik ben in principe wel per direct beschikbaar. Denken jullie dat ik dit zou moeten vermelden of dat beter achterwege kan laten? (Deze informatie staat ook in mijn cv.)

Eventuele taal- of spelfoutjes opmerken wordt ook op prijs gesteld!


[plaatsnaam], 26 november 2015

Betreft: vacature customer service representative

Geachte heer/mevrouw,

U zoekt een commerciële customer service representative en dat is exact de functie waar ik naar zoek. In deze brief zal ik uiteenzetten waarom ik denk dat mijn kwaliteiten en ambities aansluiten bij de functie en uw bedrijf.
Als vertaler begrijp ik als geen ander hoe belangrijk communicatie en klantgerichtheid zijn in deze globaliserende wereld. Ik ben een echte ‘spin in het web’ met een poot in Nederland en een andere in Frankrijk. Al van jongs af aan is Frans mijn passie en dankzij mijn opleiding spreek ik naast vloeiend Frans ook vloeiend Engels. Ik geloof dat ik in de gevraagde functie met mijn talenkennis de persoonlijke service kan bieden uw klanten verdienen.

Tijdens mijn stage heb ik als office manager al een start gemaakt met het ontwikkelen van mijn organisatorische vaardigheden. Daar was ik de schakel tussen de opdrachtgever en de vertaler en moest ik tegelijkertijd een balans vinden tussen klanttevredenheid en deadlines. Mijn collega’s waardeerden mij vooral, omdat ik duidelijke doelen kan stellen en het overzicht ook op hectische momenten weet te bewaren.

Wat mij ten slotte aan spreekt aan de functie is de combinatie van commercieel denken in een internationale omgeving. Ik vind het namelijk belangrijk om klanttevredenheid te vertalen naar betere diensten en een hogere omzet. Bovendien zie ik het als een uitdaging om grenzen te verleggen bij een wereldspeler.

Op dit moment ben ik bezig met het afronden van mijn opleiding, maar ik ben wel per direct fulltime beschikbaar. En hoewel ik een echte ‘Hollandse’ ben, kom ik toch graag naar [plaatsnaam] om mijn enthousiasme toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op sollicitatiebrief ANIOS Tissue Sollicitatiebrief en cv 6 10 februari 2015 15:53
Sollicitatiebrief Customer Service Agent autoverhuurbedrijf Marsha1979 Sollicitatiebrief en cv 3 2 september 2014 10:47
Sollicitatiebrief Customer Service Representative Joyce1 Sollicitatiebrief en cv 2 8 juli 2012 20:12
Sollicitatiebrief Medewerker Service en Intake, graag feedback 5xdetinies Sollicitatiebrief en cv 0 6 april 2011 11:46
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon