Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 september 2008, 17:54
HScharft HScharft is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 september 2008
Berichten: 2
HScharft is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief (onderhouds)elektrotechnicus

Beste mensen,

ik heb zojuist een brief geschreven en die wil ik sturen naar aanleiding van een vacaturen bij het UMCG in groningen

nu is mijn vraag of er misschien iemand naar zou willen kijken voor eventuele tips of verbeteringen.





Delfzijl, 8 september 2008

Betreft : sollicitatie naar de functie van (onderhouds)elektrotechnicus, vacaturenummer 8372

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de vacature op Stepstone/Academictransfer, maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie (Onderhouds)elektrotechnicus.

Momenteel ben ik werkzaam als tekenaar bij A.Hak in Assen. Mijn werkzaamheden bestaan hier voornamelijk uit het bijwerken en registreren van de aangelegde netwerken aan de hand van aangeleverde revisietekeningen. De reden dat ik nu bij u soliciteer is dat ik na twee jaar deze werkzaamheden verricht te hebben voor twee verschillende werkgevers eigenlijk wel weg wil achter het tekenstation.

De functie van elektrotechnicus spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden is dat deze functie goed aansluit op mijn opleiding. Daarnaast ben ik al enige tijd op zoek naar een baan waarin ik weer meer met mijn handen bezig kan zijn en niet alle dagen achter de computer zit. Verder beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat zelfstandig te werken. Tenslotte ondanks nu al twee jaar als tekenaar werkzaam te zijn heb ik zeker enige ervaring op het elektrogebied prive en beroepsmatig.

Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een gesprek om mij nader te kunnen verklaren en mijn cv toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

Harm Scharft.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 september 2008, 18:07
moniquemonique moniquemonique is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 september 2008
Berichten: 3
moniquemonique is on a distinguished road
Standaard Re: solicitatiebrief (onderhouds)elektrotechnicus

Delfzijl, 8 september 2008

Betreft : sollicitatie naar de functie van (onderhouds)elektrotechnicus, vacaturenummer 8372

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de vacature op Stepstone/Academictransfer, maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie (Onderhouds)elektrotechnicus.

Momenteel ben ik werkzaam als tekenaar bij A. spatie Hak in Assen. Mijn werkzaamheden bestaan hier voornamelijk uit het bijwerken en registreren van de aangelegde netwerken aan de hand van aangeleverde revisietekeningen. De reden dat ik nu bij u soliciteer is dat ik na twee jaar deze werkzaamheden verricht te hebben voor twee verschillende werkgevers eigenlijk wel weg wil achter het tekenstation.
Mischien kun je aangeven dat je op zoek bent naar een nieuwe uitdaging oid, ipv dat je 'weg wilt' achter het tekenstation

De functie van elektrotechnicus spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden is dat deze functie goed aansluit bij mijn opleiding. Daarnaast ben ik al enige tijd op zoek naar een baan met veel variatie/een veelzijdige baanVerder beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat zelfstandig te werken. Tenslotte ondanks nu al twee jaar als tekenaar werkzaam te zijn heb ik zeker enige ervaring op het elektrogebied prive en beroepsmatig. deze zin klopt niet, geef aan hoe je aan die ervaring komt.
Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een gesprek om mij nader te kunnen verklaren en mijn cv toe te lichten.
misschien kun je afsluiten met: Grag licht ik deze brief verder toe /graag overtuig ik u van mijn geschiktheid voor deze baan in een volgend gesprek

Met vriendelijke groet,

Harm Scharft.[/QUOTE]

Ik weet niet of je hier iets aan hebt? Succes ermee!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 september 2008, 13:32
sjaakbonestaak sjaakbonestaak is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 september 2008
Berichten: 5
sjaakbonestaak is on a distinguished road
Standaard Re: solicitatiebrief (onderhouds)elektrotechnicus

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moniquemonique Bekijk bericht
Delfzijl, 8 september 2008

Betreft : sollicitatie naar de functie van (onderhouds)elektrotechnicus, vacaturenummer 8372

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de vacature op Stepstone/Academictransfer, maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie (Onderhouds)elektrotechnicus.

Momenteel ben ik werkzaam als tekenaar bij A. spatie Hak in Assen. Mijn werkzaamheden bestaan hier voornamelijk uit het bijwerken en registreren van de aangelegde netwerken aan de hand van aangeleverde revisietekeningen. De reden dat ik nu bij u soliciteer is dat ik na twee jaar deze werkzaamheden verricht te hebben voor twee verschillende werkgevers eigenlijk wel weg wil achter het tekenstation.
Mischien kun je aangeven dat je op zoek bent naar een nieuwe uitdaging oid, ipv dat je 'weg wilt' achter het tekenstation

De functie van elektrotechnicus spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden is dat deze functie goed aansluit bij mijn opleiding. Daarnaast ben ik al enige tijd op zoek naar een baan met veel variatie/een veelzijdige baanVerder beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat zelfstandig te werken. Tenslotte ondanks nu al twee jaar als tekenaar werkzaam te zijn heb ik zeker enige ervaring op het elektrogebied prive en beroepsmatig. deze zin klopt niet, geef aan hoe je aan die ervaring komt.
Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een gesprek om mij nader te kunnen verklaren en mijn cv toe te lichten.
misschien kun je afsluiten met: Grag licht ik deze brief verder toe /graag overtuig ik u van mijn geschiktheid voor deze baan in een volgend gesprek

Met vriendelijke groet,

Harm Scharft.

Ik weet niet of je hier iets aan hebt? Succes ermee![/QUOTE]
Ik sluit me eigenlijk helemaal aan bij Monique. Klein dingetje nog, let op je spelling van sollicitatie.

Druk je iets formeler uit dan 'eigenlijk wel weg willen achter het tekenstation'. Een sollicitatiebrief die straight to the point is, is goed, maar probeer duidelijk te blijven. Als je zegt ervaring met iets te hebben, vertel dan ook hoe je die ervaring hebt opgedaan.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief stagiaire basisschool Hayal Sollicitatiebrief en cv 7 2 april 2008 20:53
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
(Eerste) Sollicitatiebrief Hackfleisch Sollicitatiebrief en cv 2 7 juli 2007 21:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon