Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 augustus 2009, 11:00
space_je space_je is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2009
Berichten: 1
space_je is on a distinguished road
Standaard Interne solicitatiebrief, is deze goed?

Ik ben al enkele jaren werkzaam in mijn huidige functie een soort allround functie, Nu kan er intern gesolliciteerd worden op een ploegleiders functie. Na een aantal gesprekken met collega's werd mij aangeraden om toch te solliciteren. daar ik de aangewezen persoon lijk te zijn. Zelf dacht ik dat ik nog te jong zou zijn

Onderstaand de brief zoals ik die zou gaan versturen?
tevens het bedrijf heeft mijn cv al? toch weer meesturen?
ben niet helemaal tevreden over de laatste zin "hoewel ik ....kandidaat ben." andere suggesties??

is hij niet te kort de brief?

alvast bedankt voor de feedback





Jong, enthousiast en leergierig zijn woorden die bij mij van toepassing zijn.
Dat is dan ook de reden dat ik solliciteer op de functie voor ploegleider.

Als leidinggevende heb ik weliswaar nog geen werkervaring, maar ik ben een snelle en enthousiaste leerling. Dat getuigt ook wel hoe ik me de afgelopen 5 jaar binnen ****** ontwikkeld heb.
In deze 5 jaar heb ik geleerd om als operator kaasmakerij, fabrieksopslag en Melk & wei te kunnen fungeren.

Wat mij aanspreekt in deze functie is het leidinggeven aan de ploeg, het zorgdragen voor een goed proces verloop en het nemen van beslissingen bij problemen. Hoewel ik nooit eerder een leidinggevende functie heb gehad, denk ik dat ik met mijn werkervaring als operator kaasmakerij, fabrieksopslag en melk & wei een goede kandidaat ben.

Graag zou ik mijn brief willen toelichten in een gesprek.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 augustus 2009, 17:41
Mrls Mrls is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2009
Berichten: 4
Mrls is on a distinguished road
Standaard Re: Interne solicitatiebrief, is deze goed?

goed proces verloop

volgens mij is het een goed procesverloop (aan elkaar)

ik denk dat hij wel een beetje aan de korte kant is, voor een sollicitatiebrief!
ook lijkt het met inderdaad niet zo slim om nog eens te benadrukken dat je geen ervaring hebt, je kan beter benadrukken wat je goede punten zijn, en de competenties die je hebt nog wat verder uitwerken (degenen die aan het begin van de brief staan)

ik hoop dat dit je een beetje helpt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tips om jouw (arbeids-)verleden goed in kaart te brengen. wieteke Loopbaantrainingen en -workshops 0 5 februari 2009 19:05
Is deze brief goed genoeg om op te sturen? Siri Sollicitatiebrief en cv 1 13 maart 2008 22:04
Sollicitatiebrief verhuurmakelaar + cv: twijfel of het goed is Marcel Sollicitatiebrief en cv 3 10 juni 2007 15:01
Interne sollicitatiebrief medewerker Personeelsadministratie: tips gevraagd Di_23 Sollicitatiebrief en cv 13 15 mei 2007 21:17
Interne sollicitatie als produktie-analist MRben34 Sollicitatiebrief en cv 6 20 februari 2007 22:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon