Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 november 2007, 14:03
JuliaV JuliaV is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2007
Berichten: 64
JuliaV is on a distinguished road
Standaard open sollicitatie

Geachte heer/ mevrouw,

Bent u op zoek naar een werknemer die breed inzetbaar is? Iemand die niet te beroerd is om de handen uit de mouwen te steken? Iemand die sociaal en creatief is en iemand met verantwoordelijkheidsgevoel? Dat komt goed uit! Want ik ben op zoek naar een leuke afwisselende en dynamische baan van 20 tot 36 uur per week.

Om te beginnen zal ik mezelf voorstellen. Ik ben Julia, 29 jaar en woon in xxx. Tijdens mijn opleiding (Hoger Laboratorium Onderwijs, biomedische richting) heb ik mijn stage- en afstudeeropdracht volbracht bij TNO Voeding. Vervolgens heb ik gewerkt bij de Keuringsdienst van Waren (tegenwoordig Voedsel en Waren Autoriteit).
Ik jaren met veel plezier gewerkt als verkoopster/ bedrijfsleidster in een kledingzaak. Hier heb ik goede communicatieve vaardigheden ontwikkeld. Ook werd een regelmatig een beroep gedaan op mijn creativiteit, flexibiliteit en verantwoordelijkheidsgevoel.
Bij een reclamebureau heb ik ervaring opgedaan met grafisch ontwerpen en DTP-werkzaamheden. Voor dit bureau schrijf ik regelmatig teksten voor websites, brochures en handleidingen. Daarnaast voer ik op freelance-basis schrijfopdrachten uit voor een uitgeverij.
In mijn laatste baan had ik de functie van intercedent. Naast het werven en selecteren van freelance werknemers behoorde ook het ontwikkelen van nieuwsbrieven en het actueel houden van de website tot mijn taak. Daarnaast heb ik veel administratieve taken vervuld ter ondersteuning van de back-office.

Ik functioneer het best in een informele werksfeer. Het liefst werk ik zelfstandig, maar het is gebleken dat ik ook goed in teamverband kan werken.
Ik heb een brede interesse, dat blijkt ook uit de uiteenlopende banen en opleidingen die ik gedaan heb. Ook sta ik open voor nieuwe ervaringen en pak ik nieuwe dingen snel op. Maar het betekent niet dat ik geen doorzettingsvermogen heb of dat ik snel uitgekeken ben op mijn werk.

Graag zou ik een afwisselende en zelfstandige functie vervullen waarbij ik contact heb met verschillende mensen en waarin ik mijn creativiteit kwijt kan. Enkele voorbeelden van functies (of combinaties daarvan) die bij mij zouden passen zijn: administratief/ commercieel/ communicatie/ pr/ reclame/ marketing medewerker, receptionist/telefonist, (research) analist, intercedent, enz.

Voor een uitgebreid overzicht van mijn werkervaring en opleidingen verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae.
Uiteraard ben ik bereid om deze sollicitatie in een gesprek toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

Julia


Dit is een algemene versie, per bedrijf kan ik hier nog kleine aanpassingen en/of toevoegingen bij maken.
Ik ben benieuwd naar jullie commentaar.

Januari 2008 ga ik "echt" beginnen als freelance tekstschrijver + wat aanverwante dingen. In mijn brief komt al naar voren dat ik al regelmatig wat opdrachten heb gedaan, zal ik dit dan nog expliciet vermelden? of juist niet?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 17:34
Open sollicitatie ergotherapeut Wens Sollicitatiebrief en cv 0 25 juni 2007 18:27
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 16:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 13:46
Open sollicitatie nadiasja Sollicitatiebrief en cv 1 6 november 2006 14:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon