Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 mei 2012, 12:52
muisje01 muisje01 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 mei 2012
Berichten: 3
muisje01 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief; graag tips

Hoi allemaal,

Wie wil er inhoudelijk en vormtechnisch naar mijn sollicitatiebrief kijken?
Ik weet dat ik eerst moet reageren op anderen, maar de vacature sluit vandaag. Uiteraard zal ik ook reageren op andere posts.

---------------------------------

Naar aanleiding van de vacature op de website van de -----, wil ik graag solliciteren naar de functie van ------.

Op 11 juli van dit jaar verwacht ik af te studeren als Integrale Veiligheidskundige aan de Saxion Hogescholen te Deventer. Om mijn carričre te kunnen ontplooien ben ik op zoek naar een uitdagende functie waarin ik mijn passie voor een veilige samenleving en mijn leergierigheid tot uitdrukking kan brengen. Ik ambieer deze functie omdat ik van mening ben dat ik met mijn opgedane kennis op het gebied van integrale veiligheidskunde en mijn ervaring met het opstellen en oefenen van beleidsstukken in de gezondheidszorg een waardevolle bijdrage kan leveren aan ------------------.

In mijn HBO opleiding tot Integrale Veiligheidskundige is de nadruk gelegd op zowel fysieke veiligheid als sociale veiligheid, waarin een veilige maatschappij een centrale rol speelt. De opleiding kent een groot scala aan modulen waarbij het opstellen van veiligheidsbeleid en de uitvoering van dit beleid centraal staat. Daarnaast heb ik binnen de opleiding ervaring opgedaan op het gebied van communicatieve vaardigheden, alsmede het inzetten van (juridische) beleidsinstrumenten. Mijn ervaring met betrekking tot het werken met de veiligheidsregio heb ik opgedaan gedurende mijn stage bij -----------. Hier heb ik samen met de -------gewerkt aan het opstellen van een zorgcontinuďteitsplan voor de gehele organisatie. Omdat deze stage zeer succesvol bleek, heb ik na afronding van mijn stage een half jaar gewerkt als projectleider Zorgcontinuďteit. In deze functie heb ik een crisisorganisatie opgezet, handboeken en protocollen geschreven en een gedeelte van het zorgcontinuďteitsplan geoefend. Ook in dit laatste half jaar is nauw samengewerkt --------.

Om mijn opleiding tot Integrale Veiligheidskundige meer wetenschappelijke verdieping te bieden, heb ik als minor de pre-master Risico, Conflict en Veiligheid gevolgd. In deze minor stond het onderzoek naar menselijk gedrag centraal in combinatie met de risico’s en veiligheidsbeleving in de maatschappij. Ook heb ik hier mijn ervaring opgedaan binnen de crisisbeheersing en risico- en crisiscommunicatie, alsmede het geven van wetenschappelijk onderbouwde adviezen.

Ik ben van mening dat ik als ------ een toegevoegde bijdrage kan leveren aan de --------. Ik ben erg enthousiast en gedreven en beschik over een goede dosis doorzettingsvermogen. Verder beschik ik over goede communicatieve vaardigheden, ook via de ‘social media’, en ben ik erg leergierig. Daarnaast neem ik graag initiatief en ben ik niet bang om mijn verantwoordelijkheden te dragen.

Ik hoop dat u in deze brief en bijgevoegde CV voldoende aanleiding ziet mij uit te nodigen voor een gesprek. Ik zie uw reactie dan ook met veel belangstelling tegemoet.

----------------------------

Ik vraag mij met name af of ik nog duidelijker in de brief moet zetten waarom ik juist daar wil werken, of komt dat uit mijn ervaring en opleiding naar voren?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 mei 2012, 07:39
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Ik lees heel veel IK en MIJ(N) in je brief, maar ik mis het waarom bij dit bedrijf.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon