Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 mei 2009, 22:45
starter starter is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Berichten: 82
starter is on a distinguished road
Standaard Keuze uit 2 banen

ik ben al bij een andere werkgever aangenomen maar nu doet mijn huidige werkgever, waar ik op detacheringsbasis via een uitzendbureau werk, een verbeterd werk- en salarisaanbod en kan ik bij de inlener in dienst treden.

Beide functies trekken mij. In beide gevallen veel klantcontact. De ene functie fysiek en de andere veelal telefonisch. Beide werkgevers bieden een jaarcontract met uitzicht op vast. De nieuwe baan is als ambtenaar en de andere (mijn huidige) in het bank- en verzekeringsbedrijf.....Meer commercieel.

Nu weet ik niet meer wat ik moet doen en hoe ik een goede keuze kan maken. De quarterlife crisis dus.........

Ik weet het; een luxeprobleem. En dat in deze tijd.....

Iemand tips???
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 mei 2009, 10:51
Eline
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs up Re: keuze uit 2 banen

Hoi starter,

Dat heb jij goed gedaan zeg, twee banen! Ik vind ze wel beide een wereld van verschil.
Bij een overheid werken is heel anders dan in de zakelijke wereld te stappen. Ik denk dat de
keuze van jouw persoonlijkheid en jouw toekomstwensen afhangt. Als je b.v. een carrierepad bij de overheid in gedachten hebt, dan zou ik daarvoor gaan. Ben je meer een zakelijk type dan is de keuze weer anders. Dus wie ben jij en wat wil jij uiteindelijk met deze baan bereiken, daar komt het op neer!

Veel suc6 met kiezen!

Groeten Eline
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 mei 2009, 12:31
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: keuze uit 2 banen

Hallo Starter,

Wellicht kan deze opdracht: de ideale baan, je verder helpen om een keuze te maken.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 mei 2009, 22:46
starter starter is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Berichten: 82
starter is on a distinguished road
Standaard Re: keuze uit 2 banen

dank voor jullie reactie. Heb er over nagedacht. Heb nog een 2e gesprek bij mijn huidige werkgever. Als dat goed is dan ga ik daar voor en zal ik de andere moeten teleurstellen....... Die zullen niet blij zijn......
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 mei 2009, 23:04
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: keuze uit 2 banen

Hetty,

Dit is een forum waar mensen kosteloos om advies vragen. Het valt me meer en meer op dat jij allerlei zinloze opdrachten probeert te slijten. Als mensen daar interesse in hebben kijken ze wel op je site.

Laten we dit een site houden waar iedereen elkaar kosteloos helpt en adviseert. Daar is naar mijn mening dit forum voor bedoeld en niet voor commerciele doeleinden! Zeker in deze moeilijke tijden vind ik het niet netjes om misbruik te maken van iemands moeilijke positie door daar geld uit te kloppen.

Moderator kun je hier niet tegen optreden?

Groet,
Karel
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 mei 2009, 23:27
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: keuze uit 2 banen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starter Bekijk bericht
dank voor jullie reactie. Heb er over nagedacht. Heb nog een 2e gesprek bij mijn huidige werkgever. Als dat goed is dan ga ik daar voor en zal ik de andere moeten teleurstellen....... Die zullen niet blij zijn......
.... als jij maar blij bent!!!

Succes ermee, en volg je hart!
In zo'n luxe positie is dat altijd het beste uitgangspunt!
(eigenlijk in iedere positie natuurlijk, maar dit is win-win he... )
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 13 mei 2009, 07:41
starter starter is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Berichten: 82
starter is on a distinguished road
Standaard Re: keuze uit 2 banen

T is Win-Win. Maar de andere wkg gaat ervan uit dat ik kom. Die werkt met aanstellingen en niet met arbeidsovereenkomsten. Overheid. Ik heb niets getekend, behalve een loonbelastingverklaring. Maar toch......

Tegen zo'n gesprek zie ik het meest op...

Maar als je weet waar ik vandaan kom (vervelende ontslagprocedure; al een topic over geweest)....is deze positie meer dan luxe...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe ben je tot de keuze gekomen voor een studie of beroep? Primago advies Opleiding kiezen en volgen 12 14 april 2010 21:53
incasso/debiteurenbranche vast of detachering, hoe verder uit te bouwen.. biebelbons Loopbaanvragen 0 19 februari 2009 17:24
Kan maar geen keuze maken uit een aantal HBO opleidingen. Jane89 Opleiding kiezen en volgen 0 8 oktober 2008 15:26
keuze uit 2 leuke banen nienkevaneck Loopbaanvragen 10 13 juni 2008 08:44
Bezieling en Geboorte Darluz Loopbaanvragen 34 18 oktober 2006 16:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon