Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 juni 2014, 15:25
Minke 66 Minke 66 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Berichten: 2
Minke 66 is on a distinguished road
Smile Opem sollicitatie graag feedback

Pietje Puk
Rozenlaan 1
9265 ZA Maastricht


Voorbeeld B.V.
T.a.v. de heer Voorbeeld
Postbus 203
9852 AE VOORBEELDIG


Maastricht, 20 juni 2014


Betreft: open sollicitatie



Geachte heer Voorbeeld,

Bent u op zoek naar of kent u iemand die op zoek is naar een veelzijdig en integer medewerker dan raad ik u aan deze brief verder te lezen. Mijn naam is Pietje Puk en stel mij graag aan u voor als een nuchtere, enthousiaste, flexibele en hardwerkende kandidaat.

Mijn motivatie om een open sollicitatie te sturen is dat ik graag aan de slag wil, om de handen uit de mouwen te steken en samen met collega’s de schouders er onder wil zetten om letterlijk en figuurlijk een bijdrage te leveren aan de groei en succes van uw bedrijf.

Ik ben op zoek naar een administratieve-ondersteunende functie in de dienstverlenende sector. Van nature ben ik gastvrij ingesteld en bovendien geeft het mij energie en voldoening om klanten centraal te stellen. Als enthousiaste, accurate professional heb ik afgelopen jaren veel ervaring opgedaan in functies zoals receptioniste/telefoniste en commercieel administratief medewerkster. Bovendien ben ik een betrokken en verantwoordelijke doorzetter. Voor mij staat de klantgerichtheid, het leveren van kwaliteit en een goede samenwerking met collega’s voorop. De brede ervaring die ik de afgelopen jaren binnen de xxxxxxxx heb opgebouwd op het gebied van klantcontact zowel telefonisch als face to face zal ik hierbij uitstekend kunnen gebruiken.

Voor meer gedetailleerde informatie over mijn opleidingen en de door mij opgedane werkervaring, verwijs ik u naar mijn curriculum vitae.

Is uw interesse gewekt door deze brief? Dan kom ik graag voor een oriënterend gesprek bij u langs.



Met vriendelijke groet,


Pietje Puk


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juli 2014, 00:42
Helder Helder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2014
Berichten: 20
Helder is on a distinguished road
Standaard

Mooie brief maar je hebt nog geen bijdrage geleverd aan dit forum. Ik denk dat je daarom nog geen reacties hebt ontvangen (mocht je je dat afvragen).

Ik heb weinig opmerkingen op de brief, alleen vraag ik me af hoe zinnig het is om open sollicitaties te sturen en al helemaal niet als het voor een onbekende functie is. Mijn advies: houd de vacatures in de gaten en solliciteer naar een bestaande functie en spits daar je brief naartoe. Schrijven dat kun je wel.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 juli 2014, 09:24
Minke 66 Minke 66 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Berichten: 2
Minke 66 is on a distinguished road
Standaard Feedback

Dank voor je info. Om af en toe aan de verplichting vh UWV te voldoen is het wel eens noodzakelijk om een andere weg te kiezen dus vandaar dat ik dacht schrijf een open sollicitatie. Onder het motto van nooit geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 juli 2014, 17:26
Helder Helder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2014
Berichten: 20
Helder is on a distinguished road
Standaard

Begrijpelijk. Ik zou dan: "in de dienstverlenende sector" weglaten. Met dit zinnetje komt het over alsof je waar dan ook aan de slag wilt, of het nou dit bedrijf is of een ander bedrijf. Aangezien je je brief schrijft aan een specifiek bedrijf kun je je op dit bedrijf toespitsen. Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Verkoopmedewerkster, graag feedback! niliaaa Sollicitatiebrief en cv 4 19 oktober 2011 09:34
Sollicitatiebrief kinderopvang, graag feedback emkooij Sollicitatiebrief en cv 3 11 april 2011 19:21
Sollicitatie consultant, graag jullie feedback LianneN Sollicitatiebrief en cv 2 11 mei 2010 17:14
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01
Sollicitatie als CEH verpleegkundige, graag feedback! Debbus Sollicitatiebrief en cv 3 7 oktober 2007 15:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon