Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 17 december 2012, 19:08
Alan0z Alan0z is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 december 2012
Berichten: 4
Alan0z is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief, CV. Afstudeerder IT.

Hallo beste mensen! Aller eerst: Wat een geweldige website! En wat een geweldige stel behulpzame mensen! Ik weet nog vier jaar geleden hier lid te zijn geweest en al hulp had gezocht bij mijn MBO stages, geweldig!
Kan iemand a.u.b. een kijkje nemen naar mijn sollicitatiebrief en cv? Alvast mijn dank!

Citaat:
Geachte heer ***,

Middels deze solicitatie wil ik graag mijn belangstelling laten blijken voor uw organisatie. Mijn naam is ***, afstudeerder aan de Hogeschool ***. Ik volg op dit moment de opleiding ***. In kader afstuderen ben ik opzoek naar een passend afstudeerbedrijf.

Mijn reden tot sollicitatie *** is vooral wegens mijn passie voor Networking. Een afstudeerstage aan de *** *** zou werkelijk geweldig zijn! Want waar is meer Networking, dan bij een IX/IPX? Een uniek bedrijf, en een unieke uitdaging!

De reden waarom ik denk geschikt te zijn een afstudeerstage te kunnen verwezenlijken bij uw organisatie, is vooral wegens mijn vooropleiding, mijn behaalde certificaten en nogmaals mijn passie wat betreft Networking.

Wat mijn opleiding betreft: *** is een opleiding uitermate gefocust op het gebeid van Networking. Zo heb ik reeds vakken gevolgd op het gebied van: CCNA, CCNP, CCDA, CCDP, Advanced Network Design en Networking Security en Hacking. Gezien mijn passie ben ik nog een stap verder gegaan dan de gemiddelde student ***. Ik ben namelijk ook in het bezit van de officiële CCNA en CCNP certificaten.

Bijgevoegd mijn CV, waarbij ik in het kleins vertel over wie ik ben, mijn motivatie tot solliciteren *** en de nodig gegevens omtrent opleiding, behaalde certificaten en toekomstvisie.

Mijn sollicitatie zou ik graag nader persoonlijk willen toelichten. Hopend op een positieve reactie uwerzijds.
Hartelijke groet,
***
Kijkt u CV als bijlage. Mijn dank en waardering!
Gr, Alan.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf CV controle.pdf‎ (42,0 KB, 197x gelezen)
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Print je sollicitatiebrief en cv op zwaar papier René Sollicitatiebrief en cv 6 13 september 2012 13:01
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Sollicitatiebrief en cv voor leerkracht AnneliesVD Sollicitatiebrief en cv 2 1 juni 2008 18:17
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon