Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 oktober 2007, 23:30
aerynn aerynn is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2007
Berichten: 5
aerynn is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster: wie wil deze brief proeflezen?

Het gaat dus om een sollicitatie voor verkoopmedewerker. Hopelijk kunnen jullie deze ruwe schets een beetje oppoetsen


Betreft: vacature verkoopmedewerkster


Geachte mevrouw xxxx,

In de xxxx oktober jl. las ik met veel interesse de personeelsadvertentie waarin u aangeeft een verkoopmedewerker te zoeken voor het nieuwe HEMA-filiaal in xxxx. Graag solliciteer ik met deze brief naar de openstaande functie.

Toen ik in het Noord-Hollands Dagblad van 1 oktober jl. las dat er een nieuw filiaal geopend wordt, trok het mij al aan om hier te werken. Al jaren kom ik graag als klant in deze keten.

Ik heb kassa-ervaring opgedaan bij Deen supermarkten in xxxx, tankstation xxxx en dierenspeciaalzaak xxx. Momenteel werk ik als tijdelijke kracht bij tuincentrum xxxx.
Al vanaf mijn eerste baan bij Deen Supermarkten werk ik graag met mensen en vind ik klantvriendelijkheid belangrijk. Ik ben flexibel in de omgang en in voor een nieuwe uitdaging.

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae die u als bijlage aantreft.

Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie en hoop van harte dat deze sollicitatie tot een uitnodiging zal leiden.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 oktober 2007, 11:10
Ferdin007 Ferdin007 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2007
Berichten: 7
Ferdin007 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster: wie wil deze brief proeflezen?

Waarom vind je het zo leuk om in de hema te werken. Vertel daar wat meer over. Wil je daar gewoon cassiere worden of wil je de mensen ook kunnen adviseren. Waarom is de hema voor jou zo'n leuke winkel. Zij moeten ook zien dat je hun bedrijf meer dan alleen een leuk koopobject vindt.

Vervolgens zou ik niet afsluiten met hoogachtend. Of ben je een hele hoge piet. Doe gewoon zoals je bent en sluit bijv. af met vriendelijke groet,


Voor de rest is je taalgebruik goed.

Succes,

Ferdin
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 oktober 2007, 12:18
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster: wie wil deze brief proeflezen?

Hoi,

Heb je brief doorgelezen en ben het er mee eens dat er zeker nog meer motivatie in moet waarom je bij de HEMA wilt werken. Ook kan je misschien nog wat meer vertellen over je eerdere werkervaring, wat je hebt gedaan, dus wat daar je taken waren. Je persoonlijke kwaliteiten volgen nu meteen op je werkervaring. Misschien is hier een witregel beter

Veel succes Mootje
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 oktober 2007, 12:33
mootje mootje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 4
mootje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster: wie wil deze brief proeflezen?

Hoi,

Heb je brief doorgelezen en ben het er mee eens dat er zeker nog meer motivatie in moet waarom je bij de HEMA wilt werken. Ook kan je misschien nog wat meer vertellen over je eerdere werkervaring, wat je hebt gedaan, dus wat daar je taken waren. Je persoonlijke kwaliteiten volgen nu meteen op je werkervaring. Misschien is hier een witregel beter

Veel succes Mootje
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie wil naar mijn open sollicitatiebrief kijken? girl1984 Sollicitatiebrief en cv 5 15 december 2007 16:16
Sollicitatiebrief secretaresse: wie wil mij helpen? diaantje Sollicitatiebrief en cv 4 27 februari 2007 21:57
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker, Wie wil hem nakijken? jolanda24 Sollicitatiebrief en cv 1 8 september 2006 15:22
Wie wil mijn brief service agent nakijken.Wil deze week solliciteren! Jowendy Sollicitatiebrief en cv 1 27 maart 2006 22:44
Wie wil mijn sollicitatiebrief orderpicker afbranden? _mike_ Sollicitatiebrief en cv 6 2 maart 2006 01:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon