Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 augustus 2008, 08:38
lior63 lior63 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2008
Berichten: 37
lior63 is on a distinguished road
Standaard personeel vinden

Hoe gek het ook klinkt. Bedenk allemaal dat niet alleen mensen werk zoeken en daar panisch van worden, ook werkgevers zoeken personeel en worden er panisch van dat dat zo moeilijk is.
Wij zoeken al tijden naar een goede PZ'er. Maar wat je dan aan brieven krijgt en via internetsites dan denk ik ook wel eens, die hebben niet eens op onze internetsite gekeken, hebben zich niet geinformeerd over het bedrijf en hebben geen idee op wat voor baan ze solliciteren. Het gaat ze er alleen maar om dat ze werk hebben en een loon krijgen, of de werkgever dan de juiste persoon heeft, lijkt wel niet ter zake te doen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 augustus 2008, 14:40
Netjemientje Netjemientje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Berichten: 29
Netjemientje is on a distinguished road
Standaard Re: personeel vinden

Ik kan er me iets bij voorstellen, je moet natuurlijk net de goede treffen en dat zie je ook niet bij een eerste gesprek, daar kom je meestal later pas achter. Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 augustus 2008, 23:31
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: personeel vinden

Nou inderdaad, het is moeilijk om mensen te vinden.

Zo had ik laatst de CV van een jongen van 22 die nog niet eens afgestudeerd is, maar nu al als projectleider solliciteert en dan belegdigd is als ik hem een goede startersfunctie voorleg met doorgroeimogelijkheden naar projectleider. Nee, meneertje zonder enige relevante werkervaring wil alleen maar als projectleider aan de gang... nou succes dan maar jongeman! Ongetwijfeld zal het hem nog lukken ook...

Lior, wat voor PZ-er zoek je en in welke regio? Misschien kan ik helpen.....

Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 augustus 2008, 23:42
Angel70 Angel70 is offline
Banned
 
Geregistreerd: 5 februari 2007
Berichten: 66
Angel70 is on a distinguished road
Standaard Re: personeel vinden

Waar vind ik zulke werkgevers die staan te springen om personeel

Ik vind het eigenlijk super van je dat je dit aan de orde stelt. Er is dus ook een andere kant, daar mogen we ook wel eens bij stilstaan.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 augustus 2008, 07:41
lior63 lior63 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2008
Berichten: 37
lior63 is on a distinguished road
Standaard Re: personeel vinden

Wij zijn een bedrijf met een hoofdbedrijf en twee dochters. In totaal 130 man. Wij zijn een bedrijf in de metaal.
Omdat P&O nu nogal versnipperd is over een paar afdelingen zoeken wij iemand die om kan gaan met bedrijven op drie locaties, graag wel wat ervaring (heel veel ervaring is ook goed).
Wij zijn een bedrijf in de industrie (metaal).
Wij willen graag iemand die zich een eigen plaats kan verwerven binnen een bedrijf met enorme groeiambities (en dat gaan we ook waar maken) en met een nogal eigenzinnig management.
Dus niet iemand die administratief dingen doet, maar iemand die ook strategisch kan meedenken.
Wij zitten in Overijssel.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HU HBO Personeel & Arbeid of NCOI Personeelsmanagement? Barry464 Opleiding kiezen en volgen 10 15 november 2011 07:54
Studiebaan: haalbaar een werkgever te vinden die betaalt? Karolina Opleiding kiezen en volgen 19 7 februari 2011 03:16
wat vinden jullie ervan als iemand stukken uit je brief overneemt? nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 3 25 maart 2007 07:40
sollicitatie woonbegeleider, wat vinden jullie ervan? Cintha Sollicitatiebrief en cv 1 1 september 2006 17:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon