Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 februari 2011, 19:21
RBus RBus is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2011
Berichten: 8
RBus is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Medewerker Onderwijs Office en CV graag feedback

Graag ontvang ik feedback over mijn bijgevoegde cv en sollicitatiebrief.

Onderstaand een omschrijving van de functie.

Met vriendelijke groet,

De medewerker onderwijs organisatie is belast met werkzaamheden op het terrein van onderwijsadministratie, tentamenorganisatie en managementondersteuning. Voor deze vacature ligt de nadruk op secretariële ondersteuning
Functie-omschrijving:
1. Verzorgen van de post
2. Bewaken en indelen agenda’s
3. Voorbereiden van de vergadering, notuleren en archiveren van vergaderstukken
4. Bijhouden van werkdossiers
5. U bent aanspreekpunt voor de medewerkers met betrekking tot administratieve en organisatorische zaken
Functie-eisen:
1. MBO niveau
2. Kennis en vaardigheid in het werken met tekstverwerkingsprogramma’s
3. Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf CV carrieretijger.pdf‎ (263,1 KB, 227x gelezen)
Bestandstype: pdf SOLLICITATIE Carrieretijger.pdf‎ (163,1 KB, 753x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 februari 2011, 22:02
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

NAAM
STRAAT
ADRES
TEL


NAAM ORGANISATIE


Betreft: vacature medewerker onderwijs organisatie

plaats, 21 februari 2011

Geachte mevrouw van der Heide,

Op uw website xxx ontdek ik de vacature voor de functie van Medewerker Onderwijs Organisatie en ben meteen enthousiast. Vanuit mijn eerdere baan ben ik zeer vertrouwd met de werkzaamheden zoals genoemd in uw vacature. De ondersteunende aard van het werk binnen het onderwijs spreken mij zeer aan. Graag zou ik daarom mijn talenten in uw organisatie willen inzetten.

Als onderwijssecretaresse heb ik de verschillende aspecten van mijn studie in een ondersteunende rol kunnen inzetten ten aanzien van studenten en docenten. Hierbij ging het onder andere om studiekeuzes, rooster- en vergaderplanning.
Naast de genoemde werkzaamheden heb ik uiteenlopende administratieve werkzaamheden met veel plezier en nauwkeurigheid verricht. Bijvoorbeeld het zorg dragen van de correspondentie, het bijhouden van studentengegevens in een database en het beheren en verzorgen van de agenda’s en notulen.

Ik weet van aanpakken, ben zelfstandig en positief ingesteld. Deel uitmaken van een team vind ik aantrekkelijk en ik houd van nieuwe uitdagingen en onbekende situaties. Door mijn flexibele instelling, snelle aanpassingsvermogen en omdat ik nieuwe werkzaamheden snel oppik werd ik regelmatig gevraagd om over organisatorische kwesties en toekomstige ontwikkelingen, zoals het opstarten van nieuwe studieprogramma’s, mee te denken. Te lange zin vind ik, ik zou proberen hem in tweeën te knippen
Administratieve werkzaamheden kan ik snel en nauwkeurig uitvoeren. << Verwijderen, komt in je tweede alinea al aan bod Uiteraard ben ik graag bereid om door bijscholing mijn kennis en competenties te verbreden en verdiepenpunt

Werken bij xxx lijkt mij een uitdaging die ik graag zou willen aangaan. Het maatschappelijk relevante karakter van de instelling is voor mij een pre om bij u te solliciteren. Met mijn kennis en kwaliteiten van een onderwijsorganisatie hoop ik ertoe bij te mogen dragen dat studenten in het Noorden van Nederland nog lang kennis mogen verwerven om zo aan hun toekomst te bouwen. <<Vind ik eerlijk gezegd een beetje over done

Bent u nieuwsgierig geworden? Dan licht ik mijn brief en kwaliteiten graag verder toe in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,


Elek. handtekening



NAAM Bijlage: Curriculum Vitae, kopie diplomawaardering


Over het algemeen is het een aardige brief . Zoals je ziet heb ik er in kleurtjes wat aangehaald, waar je misschien wat aan hebt.

Succes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 februari 2011, 10:58
RBus RBus is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2011
Berichten: 8
RBus is on a distinguished road
Standaard

Hallo Danjel,

bedankt voor je reactie, ik heb een aantal aanpassingen gedaan, wat vind jij - en anderen hiervan?

NAAM
STRAAT
ADRES
TEL


NAAM ORG


Betreft: vacature medewerker onderwijs organisatie


PLAATS, 22 februari 2011

Geachte mevrouw xxx,

Op uw website xxx.nl ontdek ik de vacature voor de functie van Medewerker Onderwijs Organisatie en ben meteen enthousiast. Vanuit mijn eerdere baan ben ik zeer vertrouwd met de werkzaamheden zoals genoemd in uw vacature. De ondersteunende aard van het werk binnen het onderwijs spreken mij zeer aan. Graag zou ik daarom mijn talenten in uw organisatie willen inzetten.

Als onderwijssecretaresse heb ik de verschillende aspecten van mijn studie in een ondersteunende rol kunnen inzetten ten aanzien van studenten en docenten. Hierbij ging het onder andere om studiekeuzes, rooster- en vergaderplanning.
Naast de genoemde werkzaamheden heb ik uiteenlopende administratieve werkzaamheden met veel plezier en nauwkeurigheid verricht. Bijvoorbeeld het zorg dragen van de correspondentie, het bijhouden van studentengegevens in een database en het beheren en verzorgen van de agenda’s en notulen.

Ik weet van aanpakken, ben zelfstandig en positief ingesteld. Deel uitmaken van een team vind ik aantrekkelijk en ik houd van nieuwe uitdagingen en onbekende situaties. Ik kan me goed en flexibel aan situaties aan passen en pik nieuwe werkzaamheden snel op. Hierdoor werd ik regelmatig gevraagd om over organisatorische kwesties en toekomstige ontwikkelingen, zoals het opstarten van nieuwe studieprogramma’s, mee te denken.
Uiteraard ben ik graag bereid om door bijscholing mijn kennis en competenties te verbreden en verdiepen

Het maatschappelijk relevante karakter van de instelling is voor mij een pre om bij u te solliciteren. Graag zou ik daarom opnieuw in een onderwijsinstelling aan de slag gaan. Ik kijk ernaar uit met mijn kwaliteiten een positieve bijdrage te leveren aan uw organisatie.

Bent u nieuwsgierig geworden? Dan licht ik mijn brief en cv graag verder toe in een persoonlijk gesprek.
Met vriendelijke groet,

elek. Handtekening
NAAM


Bijlage: Curriculum Vitae, kopie diplomawaardering
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 februari 2011, 12:49
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RBus Bekijk bericht
Hallo Danjel,

bedankt voor je reactie, ik heb een aantal aanpassingen gedaan, wat vind jij - en anderen hiervan?

NAAM
STRAAT
ADRES
TEL


NAAM ORG


Betreft: vacature medewerker onderwijs organisatie


PLAATS, 22 februari 2011

Geachte mevrouw xxx,

Op uw website xxx.nl ontdek ik de vacature voor de functie van Medewerker Onderwijs Organisatie en ben meteen enthousiast. Vanuit mijn eerdere baan ben ik zeer vertrouwd met de werkzaamheden zoals genoemd in uw vacature. De ondersteunende aard van het werk binnen het onderwijs spreken mij zeer aan. Graag zou ik daarom mijn talenten in uw organisatie willen inzetten.

Als onderwijssecretaresse heb ik de verschillende aspecten van mijn studie in een ondersteunende rol kunnen inzetten ten aanzien van studenten en docenten. Hierbij ging het onder andere om studiekeuzes, rooster- en vergaderplanning.
Naast de genoemde werkzaamheden heb ik uiteenlopende administratieve werkzaamheden met veel plezier en nauwkeurigheid verricht. Bijvoorbeeld het zorg dragen van de correspondentie, het bijhouden van studentgegevens in een database en het beheren en verzorgen van de agenda’s en notulen.

Ik weet van aanpakken, ben zelfstandig en positief ingesteld. Deel uitmaken van een team vind ik belangrijk, maar zelfstandig werken is ook geen probleem. Nieuwe uitdagingen en onbekende situaties ga ik niet uit de weg, deze pak ik snel op en daarom kan ik mij goed en flexibel opstellen. Hierdoor werd ik regelmatig gevraagd om over organisatorische kwesties en toekomstige ontwikkelingen, zoals het opstarten van nieuwe studieprogramma’s, mee te denken.
Uiteraard ben ik graag bereid om door bijscholing mijn kennis en competenties te verbreden en verdiepen. punt

Het maatschappelijk relevante karakter van de instelling is voor mij een pre om bij u te solliciteren. Graag zou ik dan ook in uw onderwijsinstelling aan de slag gaan. Ik kijk ernaar uit met mijn kwaliteiten een positieve bijdrage te leveren aan uw organisatie.

Bent u nieuwsgierig geworden? Dan licht ik mijn brief en cv graag verder toe in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,

elek. Handtekening
NAAM


Bijlage: Curriculum Vitae, kopie diplomawaardering

Zoiets?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 februari 2011, 12:55
RBus RBus is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2011
Berichten: 8
RBus is on a distinguished road
Standaard

Super bedankt!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
administratief medewerker, onderwijs, sollicitatiebrief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief front office medewerker, graag jullie mening Debby Sollicitatiebrief en cv 3 18 januari 2011 00:18
Graag feedback; sollicitatiebrief administratief medewerker in het onderwijs Dorienn Sollicitatiebrief en cv 3 31 mei 2010 14:45
Sollicitatiebrief agogisch medewerker. Graag feedback! Mireille Sollicitatiebrief en cv 0 18 juni 2009 03:18
Graag feedback op sollicitatiebrief office manager / secretaresse 5xdetinies Sollicitatiebrief en cv 8 3 augustus 2008 11:39
sollicitatiebrief pedagogische medewerker HBO, heel graag feedback! Ann1983 Sollicitatiebrief en cv 1 10 juni 2007 20:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon