Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 oktober 2010, 11:43
pina pina is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2010
Berichten: 4
pina is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief casemanager bij een gemeente, graag feedback

Halle mensen,

Deze brief is nog niet klaar maar kunnen jullie er alvast een blik op werpen? Ik vind dit heel lastig

Na het lezen van de vacature Casemanager op de website van de Gemeente Utrecht en na ons telefonisch onderhoud op 5 oktober ben ik zeer enthousiast geworden. Dit heeft mij ertoe gebracht om te solliciteren naar de functie van casemanager.

Ik ben op dit moment werkzaam als medewerker Communicatie voor de Inspectie Verkeer en Waterstaat. Dit doe ik met plezier maar ik ben nu toe aan een nieuwe uitdaging.Wat mij in de functie als Casemanager in het bijzonder aantrekt: de uitdaging om inwoners van Utrecht welke een uitkering hebben aangevraagd, te motiveren en enthousiasmeren de stap te maken naar werk en sociale activering.

In uw vacature staan enkele criteria waaraan een sollicitant moet voldoen. Ik voldoe goed aan deze eisen. Ik bezit namelijk een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsbesef. Daarnaast heb ik in de loop van de jaren uitstekende communicatieve vaardigheden ontwikkeld door in mijn huidige functie veel in gesprek te zijn met klanten. Ook ben ik in het bezit van een goed inlevingsvermogen en een hoge stressbestendigheid.

Ik ga graag met u in gesprek om mijn enthousiasme persoonlijk toe te lichten.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 oktober 2010, 15:55
NickV
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi Pina,

In je brief zal mijn reacties verwerken. Zie hierna

Na het lezen van de vacature Casemanager op de website van de Gemeente Utrecht en na ons telefonisch onderhoud op 5 oktober ben ik zeer enthousiast geworden. Dit heeft mij ertoe gebracht om te solliciteren naar de functie van casemanager.

Ik ben op dit moment werkzaam als medewerker Communicatie voor de Inspectie Verkeer en Waterstaat. Dit doe ik met plezier maar ik ben nu toe aan een nieuwe uitdaging. Wat mij In de functie als Casemanager trekken mij in het bijzonder de volgende onderdelen aan: het stimuleren van mensen om weer te gaan participeren op de arbeidsmarkt; het ondersteunen van personen met beperkte kansen op arbeid, om te komen voldoende motivatie en zelfvertrouwen. Enthousiasmeren is een van mijn kernkwaliteiten om mensen mee te krijgen in de verandering die nodig is om te integreren en te partciperen in de samenleving.

In uw vacature staan enkele criteria waaraan een sollicitant moet voldoen. Ik voldoe goed aan deze eisen. Ik bezit namelijk een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsbesef. Daarnaast heb ik in de loop van de jaren uitstekende communicatieve vaardigheden ontwikkeld door het veelvoud aan gesprekken met klanten in mijn huidige functie. Mijn inlevingsvermogen en een hoge stressbestendigheid zijn belangrijke instrumenten om als Casemanager succesvol te zijn.

Ik ga graag met u een gesprek aan, om vervolgens dieper op genoemde zaken in te kunnen gaan.

Succes

Vriendelijke groet
Nick Verhagen
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 oktober 2010, 11:06
pina pina is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2010
Berichten: 4
pina is on a distinguished road
Standaard

Hoi Nick,

Super en heel erg bedankt voordeze bijdrage
Ik ga ermee aan de slag!!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Sollicatie medewerker Kavelwinkel bij de gemeente - Graag commentaar nsharief Sollicitatiebrief en cv 2 17 mei 2010 15:11
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
Sollicitatiebrief sociaal raadsvrouw bij een gemeente Rolinka Sollicitatiebrief en cv 2 23 november 2009 20:34
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon